چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شب جهنمی بارسلونا در مونيخ

بايرن مونيخ با برتری ۴ بر صفر برابر بارسلونا در آستانه حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دور رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا با پيروزی پرگل بايرن مونيخ برابر بارسلونا آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار بايرن مونيخ با ترکيب مانوئل نوير، فيليپ لام، خاوی مارتينس، دانته، فرانک ريبری (اوليچ)، آرين روبن، جرمی بواتنگ، توماس مولر(پيزارو)، ديويد آلابا، باستين شوان اشتايگر و ماريو گومز (لوئيس گوستاوو) به ميدان آمد.

درسوی مقابل بارسلونا نيز با ترکيب ويکتور والدس، دنی آلوس، پيکه، جوردی آلبا،مارک باترا، سرخيو بوسکتس، آندرس اينيستا، ژاوی، آلکسيس سانچس، پدرو(داويد ويا)، و ليونل مسی راهی ميدان شد.

اولين اتفاق مسابقه در دقيقه ۲ رخ داد؛ جايی که ضربه خود خواهانه روبن در محوطه جريمه بارسلونا را ويکتور والدس دفع کرد.

دقيقه ۱۵ شوت فيليپ لام به شکل خطرناکی به پيکه برخورد کرد و به بيرون رفت. در اين صحنه بازيکنان بايرن معتقد بودند توپ به دستان پيکه برخورد کرده است و داور بايد اعلام پنالتی می کرد.

دقيقه ۲۵ بايرن مونيخ به گل رسيد. ضربه سر توماس مولر روی پاس با سر داويد آلابا، ميزبان را يک بر صفر جلو انداخت.



دقيقه ۲۸ اولين خطر جدی بارسلونا روی دروازه بايرن مونيخ ايجاد شد. پاس خطرناک پدرو را دانته قبل از اينکه به مسی برسد به کرنر فرستاد تا اولين موقعيت جدی بارسلونا از دست برود.

دقيقه ۳۲ ضربه سر دانته در محوطه جريمه به دست آلکسيس برخورد کرد که در اين صحنه هم داور مجارستانی مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ادامه بازيکنان بارسلونا توپ و ميدان را در دست گرفتند اما نتوانستد خطر جدی روی دروازه بايرن مونيخ ايجاد کنند تا داور مجارستانی مسابقه راس ۴۵ دقيقه سوت پايان نيمه نخست را به صدا در بياورد و نيمه نخست مسابقه با برتری يک بر صفر بايرن مونيخ به پايان برسد.

در نيمه دوم بايرن مونيخ خيلی زود به گل رسيد. ماريو گومز در دقيقه ۴۹ موفق شد گل دوم بايرن مونيخ را در موقعيت مشکوک به آفسايد به ثمر برساند.



دقيقه ۵۱ شوت توماس مولر با اختلاف ناچيز از کنار دروازه ويکتور والدس به بيرون رفت.

دقيقه ۵۵ شوت فرانک ريبری روی پاس آرين روبن با اختلاف کم از کنار دروازه بارسلونا به بيرون رفت.

دقيقه ۵۸ ضربه سر آرين روبن در ادامه حملات متعدد ميزبان با فاصله کم به بيرون رفت.

دقيقه ۶۹ ضربه خظرناک بارترا جوان را نوير دروازه بان بايرن مهار کرد.

دقيقه ۷۳ بايرن مونيخ به گل سوم رسيد. حرکت زيبای آرين روبن از سمت چپ دفاع بارسلونا باعث شد اين باريکن هلندی گل سوم تيمش را به زيبايی به ثمر برساند. در اين صحنه خطای بازيکن بايرن مونيخ مشهود بود اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

دقيقه ۷۶ بارترا يک فرصت ديگر را از دست داد و در حالی که می توانست با گلزنی بارسلونا را به بازی برگشت اميدوار کند، ضربه اش با فاصله زياد از روی دروازه به بيرون رفت.

دقيقه ۸۰ توماس مولر دو بازيکن بارسلونا را جا گذاشت اما والدس با خروج خود از دروازه نگذاشت بايرن به گل بعدی برسد.



دقيقه ۸۲ بايرن مونيخ باز هم به گل رسيد. توماس مولر موفق شد گل چهارم تيمش را به ثمر برساند تا بايرن مونيخ انتقام شکست چهار بر صفر سال ۲۰۰۹ را از بارسلونا بگيرد.

تابلو نتيجه
بايرن مونيخ ۴ – بارسلونا ۰
مولر ۲۵ ، گومز ۴۹و ۸۲ ، روبن ۷۳

در ديگر ديدار اين مرحله چهارشنبه شب بوروسيا دورتموند ميزبان رئال مادريد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016