سه شنبه 3 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست دور از انتظار قلعه‌نويی از رييس قوه قضاييه

ايسنا ـ سرمربی استقلال در واکنش به شايعه تبانی در ليگ برتر، از رييس قوه قضاييه خواست تا دادستانی ورزشی در کشور تشکيل دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی درباره شايعاتی که مبنی بر تبانی در فوتبال ايران و پنالتی که احسان حاج صفی در بازی سپاهان – داماش داد، گفت: شما می‌دانيد که امير قلعه‌نويی در عمرش حتی يک دروغ هم نگفته است. من احسان حاج صفی را به خوبی می شناسم. او چند سال شاگرد من بوده است. احسان بچه مسلمان است و در دو بازی ما برابر سپاهان در ليگ و جام حذفی بهترين عملکرد را داشته است. او اگر می‌خواست به نفع ما کار کند، می‌توانست پنالتی‌اش را به بيرون بزند يا وقتی که سپاهان ۱۰ نفره شد مقابل حمودی آن نمايش خوب را ارائه ندهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: من از آقای لاريجانی عزيز، رييس قوه قضاييه می‌خواهم دادستانی ورزشی تشکيل دهد تا همين که اگر کسی در ورزش کارهايی می‌کند که فوتبال ناپاک شود يا اين که کسی چنين اراجيفی را می‌گويد با او برخورد شود. متاسفانه بايد بگويم که افکار ناپاک، فوتبال ايران را ناپاک کرده است.

قلعه‌نويی درباره اين شايعه که او برای فصل بعد فهرستش را به باشگاه استقلال ارائه کرده است، گفت: ابتدا بايد بگويم که من قراردادی دو ساله با استقلال دارم. اما معلوم نيست که آيا مديريت فصل بعد استقلال من را بخواهد يا نه. ضمن اين که من هم هنوز تصميمم را نگرفته‌ام. به هر حال حضور در استقلال آرزوی هر مربی بزرگی است. البته من مربی کوچکی هستم. اين را هم بايد بگويم که از رفتار تماشاگران استقلال در اين فصل تعجب کردم. من در ابتدای فصل به خاطر هواداران استقلال از پيشنهادهای آنچنانی گذشتم، اما رفتار امسال آنها باعث تعجب من شد بنابراين بايد شش بازی پيش‌رو به پايان برسد و آن وقت درباره فصل آينده فکر کنم. اين را هم بايد تاکيد کنم که من فهرستی برای فصل بعد به باشگاه ندادم.

سرمربی استقلال که امروز با راديو ورزش گفت‌وگو می‌کرد با اشاره به شرايط زمين چمن شماره «يک» استاديوم آزادی، اظهار کرد: روز گذشته وقتی که از اين زمين بازديد کردم واقعا متاثر شدم. چند سالی بود که ما خيلی راحت در اين زمين بازی می‌کرديم. استاديوم آزادی و زمين شماره يک آن به نوعی افتخار فوتبال ايران حساب می‌شود، ولی پس از مراسمی که چندی پيش در آن برگزار شد در اين زمين ديگر نمی‌توان يک فوتبال خوب را برگزار کرد. حتی من با چشمان خودم ديدم که قسمتی از چمن اين زمين به خاطر نصب پروژکتورها سوخته بود. واقعا نمی‌دانم چه عقل سليمی اجازه چنين کاری را داده است. هر چند که مسئولان مجموعه ورزشی آزادی سعی کرده‌اند بعد از آن مراسم اين زمين را مرمت کنند، ولی هنوز بقايای آن مراسم کاملا روی زمين استاديوم آزادی مشهود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016