چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان سرمربيان بايرن مونيخ و بارسلونا پس از ديدار دو تيم در نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا

يوپ هاينکس:
بازيکنانم در اين فصل تشنه قهرمانی‌اند
۹۰ دقيقه سخت در اسپانيا پيش رو داريم

يوپ هاينکس سرمربی بايرن بعد از پيروزی پر گل تيمش مقابل بارسلونا از عمکلرد شاگردانش ابراز رضايت کرد اما اعلام کرد تيمش هنوز ۹۰ دقيقه بسيار سخت در اسپانيا مقابل بارسا پيش رو دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی بايرن مونيخ در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: در تمام طول اين فصل فوق العاده بوده ايم، بازيکنان بسيار خوبی داريم که هم درون زمين و هم خارج از زمين رابطه بسيار خوبی با هم دارند. ناکامی در کسب موفقيت در طول دو سال گذشته آنها را بيشتر تشنه قهرمانی در اين فصل کرده است. آگاهی تاکتيکی تيم هم بسيار بالاست و امروز مقابل بارسا نمونه ای از آن را مشاهده کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هاينکس در ادامه افزود: از نتيجه بازی کاملا راضی هستم اما هيچ چيز تمام نشده است. می دانم هنوز ۹۰ دقيقه بسيار سخت ديگر در اسپانيا پيش رو خواهيم داشت. از پيروزی امشب لذت خواهيم برد و جشن می گيريم اما اين فقط برای امشب است و بايد از هم اکنون به فکر بازی برگشت باشيم. در بازی مقابل بارسا بسيار مهم است که دقيقا برنامه تاکتيکی خود را اجرا کنيد، اين همان اتفاقی بود که باعث شده بايرن در اين فصل قوی تر به نظر برسد.

سرمربی بايرن در پايان گفت: حفظ نظم تاکتيکی مان در خط دفاع موضوع بسيار مهمی در اين بازی بود چرا که در خط حمله هميشه می توانيم روی خلاقيت مهره هايمان حساب کنيم. توماس مولر قبل از به ثمر رساندن گل چهارم می خواست تعويض شود اما توپ به بيرون نرفته بود و به همين دليل ما او را در زمين نگه داشتيم که با همان وضعيت گل چهارم را هم به ثمر رساند.

ديدارهای تيم های بايرن مونيخ و بارسلونا در چارچوب دور رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا در حضور بيش از ۶۸ هزار تماشاگر ورزشگاه آليانس آره نا با پيروزی ۴ بر صفر بايرن به پايان رسيد.

***

مربی بارسلونا:
از لحاظ توان فيزيکی کم آورديم
در بازی برگشت تمام تلاش خود را می کنيم

خوردی رورا دستيار تيتو ويلانوا سرمربی بارسا بعد از شکست سنگين اين تيم مقابل بايرن به تيم حريف تبريک گفت و اعلام کرد بازيکنان بارسا از لحاظ توان فيزيکی در مقابل بايرن چيزی برای گفتن نداشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خوردی رورا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: بايد به بايرن تبريک گفت، آنها تيم بسيار قدرتمندی هستند و بهتر از ما بودند. آنها تيم کاملا فيزيکی هستند، همه بازيکنان بايرن تنومند و قد بلند هستند. در نيمه اول خيلی بد بازی نکرديم اما در نميه دوم آنها روی يک ضربه کرنر خيلی زود به گل رسيدند و از آن به بعد شرايط برای ما سخت شد. فضای زيادی به بازيکنان بايرن داديم و در مقابل آنها از لحاظ توان فيزيکی حسابی کم آورديم.

رورا در ادامه افزود: بايرن بازی بسيار خوبی به نمايش گذاشت در حالی که ما آن طراوت هميشگی را برای رقابت نداشتيم. متاسفانه امکان اين را هم نداشتيم که بين دو نيمه شرايط را به سود خودمان تغيير دهيم. نتيجه بدی بود و ما اکنون از بايرن عقب هستيم. می دانيم اکنون در شرايط بسيار سختی قرار گرفته ايم اما به عنوان تيمی در سطح بارسلونا بايد تمام تلاش خود را در بازی برگشت انجام دهيم برای کسب پيروزی تلاش کنيم. در بازی برگشت مطمئنا هر چه در توان داريم در زمين خواهيم گذاشت.

ديدارهای تيم های بايرن مونيخ و بارسلونا در چارچوب دور رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا در حضور بيش از ۶۸ هزار تماشاگر ورزشگاه آليانس آره نا با پيروزی ۴ بر صفر بايرن به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016