چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان بازيکنان بارسلونا و بايرن مونيخ پس از ديدار دو تيم در نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا

ليونل مسی:
۱۰۰ درصد آماده نبودم
فعلا بايد به قهرمانی لاليگا فکر کنيم

ليونل مسی ستاره آرژانتينی بارسا که با مصدوميت دست و پنجه نرم می کرد در ديدار مقابل بايرن ۹۰ دقيقه بازی کرد اما اعلام کرد برای اين بازی ۱۰۰ درصد آماده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسی بعد از شکست تحقير آميز بارسا مقابل بايرن مونيخ در گفتگو با خبرنگاران گفت: تنها چند روز از زمانی که بازی کردم اما ۱۰۰ درصد احساس راحتی نکردم می گذرد. مصدوم نبودم بنابراين امشب بازی کردم اما آماده نبودم. ۴ بر صفر شکست سنگينی است و جبران آن بسيار دشوار است چرا که بايرن تيم قدرتمندی است. اما ما تلاش می کنيم در بازی برگشت در خانه دروازه آنها را باز کنيم و تمام توان خود را در زمين پياده کنيم. نبايد نااميد شويم، فعلا بايد هر چه زودتر قهرمان لاليگا شويم.

بارسا در دور رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آليانس آره نا با نتيجه تحقيرآميز ۴ بر صفر مغلوب ميزبان خود بايرن مونيخ شد. بارسا برای صعود به فينال رقابتها بايد در ديدار برگشت ۵ بار دروازه بايرن مونيخ را باز کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ژاوی هرناندز:
اين بدترين نتيجه ممکن بود
رسيدن به فينال تقريبا غيرممکن است

ژاوی هافبک ملی پوش بارسا بعد از شکست تحقير آميز اين تيم اسپانيايی مقابل بايرن آن را بدترين شکست ممکن دانست و جبران اين شکست و صعود به ديدار فينال را تقريبا غيرممکن دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژاوی در جمع خبرنگاران گفت: اين بدترين نتيجه ممکن بود. بايد صادق باشيم و بگويم بايرن بهتر از ما بود. اکنون جبران اين نتيجه و رسيدن به فينال تقريبا غيرممکن است اما ما بايد تمام تلاش خود را برای هواداران و طرفداران بارسا انجام دهيم.

***

جرارد پيکه:
داور هيچ تاثيری روی نتيجه بازی نداشت
جبران اين نتيجه غيرممکن است

جرارد پيکه مدافع ملی پوش بارسلونا بعد از شکست ۴ بر صفر اين تيم مقابل بايرن در دور رقت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان صعود آبی و اناری ها به ديدار فينال را تقريبا غيرممکن دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، جرارد پيکه بهانه ای برای عملکرد ضعيف بارسا مقابل بايرن نياورد و گفت:« چيز زيادی نمی توان گفت، آنها سريعتر، قوی تر و بهتر از ما بودند و بازی بهتری از ما به نمايش گذاشتند. نبايد در مورد داوری صحبت کنيم چون فکر نمی کنم داور تاثيری روی نتيجه بازی داشت. صعود به فينال اکنون تقريبا برای ما غيرممکن است. بايرن بهتر از ما بود و بايد به اين تيم تبريک بگوييم و در بازی برگشت بهترين بازی مان را انجام دهيم. بايد هر چه زودتر رقابتهای ليگ را با قهرمانی به پايان برسانيم و برای هوادارانمان در بازی برگشت در نيوکمپ برای پيروزی به ميدان برويم.

***

فرانک ريبری؛
هنوز يک بازی ديگر باقی مانده
می دانستيم بايد دوندگی زيادی داشته باشيم

فرانک ريبری هافبک فرانسوی بايرن مونيخ از پيروزی پر گل اين تيم مقابل بارسا بسيار خوشحال است اما او هم معتقد است هيچ چيز هنوز قطعی نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرانک ريبری در کنفرانس خبری بعد از پيروزی ۴ بر صفر بايرن مقابل بارسا به خبرنگاران گفت: می دانستيم برای کسب چنين نتيجه ای مقابل بارسا بايد تمام بازيکنان دوندگی زيادی داشته باشند. جدا از آن می دانستيم مهاجمانی در اختيار داريم که می توانند دروازه حريف را باز کنند. پيروزی بسيار دلچسبی بود و خوشحال هستيم. هنوز يک ديدار ديگر مقابل بارسا باقی مانده اما به نظرم امشب خيلی خوب بازی کرديم.

بايرن مونيخ با کسب پيروزی ۴ بر صفر مقابل بارسلونا در ديدار رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان در ورزشگاه آليانس آره‌نا گام بلندی به سوی صعود به ديدار فينال رقابتها برداشت.

***

فيليپ لام:
همه می دانند بارسا روی توپ‌های هوايی مشکل دارد
عالی دفاع کرديم

فيليپ لام کاپيتان بايرن مونيخ از پيروزی ۴ بر صفر اين تيم مقابل بارسلونا در ديدار رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا چندان متعجب نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، لام بعد از اين پيروزی شيرين در گفتگو با خبرنگاران گفت: پيروزی بسيار خوبی بود اما من آن را پيش بينی می کردم. بايرن پتانسيل شکست هر تيمی را داريم. اين روزها ديگر همه می دانند بارسا روی توپ های هوايی مشکل دارد و ما هم روی همين نقطه ضعف آنها به گل رسيديم. از نظر دفاعی نزديک به ايده آل بوديم و فکر می کنم همين موضوع کليد پيروزی مان در بازی امشب بود.

***

آرين روبن:
هنوز هيچ چيز تمام نشده است
نشان داديم بهتر از بارسا هستيم

آرين روبن ستاره هلندی بايرن معتقد است هنوز نمی توان در مورد تيم صعود کننده به ديدار فينال اظهار نظر کرد اما بايرن نشان داد از بارسا برتر است.

آرين روبن مهاجم هلندی بايرن بعد از پيروزی ۴ بر صفر اين تيم مقابل بارسلونا در ديدار رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: قبل از بازی کارشناسان شانس صعود هر يک از دو تيم به فينال را ۵۰-۵۰ می دانستند اما ما امشب در زمين نشان داديم که بهتر از بارسا هستيم. بايد به عملکردمان در بازی امشب افتخار کنيم، ما مقابل بارسا شايسته پيروزی بوديم. بارسا تيم بسيار خوبی است و در چند سال اخير يکی از قدرتهای مسلم فوتبال اروپا بوده است اما ما يک نتيجه بسيار خوب مقابل آنها کسب کرديم. البته هيچ چيز تمام شده نيست و يک بازی ديگر در نيوکمپ باقی مانده است و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بيفتد.

روبن در مورد صحنه گل چهارم که توماس مولر در آن مرتکيب خطا شد گفت: دوست ندارم در مورد اين موضوعات حرف بزنم، ما در زمين نشان داديم که بسيار برتر از بارسا هستيم و حتی می توانستيم گل های بيشتری هم بزنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016