پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: تراکتورسازی هم حذف شد

• تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز که اميدوار بود با پيروزی برابر نماينده امارات همچنان شانسش برای صعود به مرحله بعدی رقابت های ليگ قهرمانان آسيا را زنده نگه دارد، با شکست برابر الجزيره لقب دومين حذف شده فوتبال ايران در اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابت های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا شامگاه امروز چهارشنبه در گروه اول و با رويارويی الجزيره امارات با تراکتورسازی تبريز در ابوظبی پيگيری شد که در پايان تيم ميزبان موفق شد با نتيجه ۲ بر صفر برابر نماينده ايران به پيروزی برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار تيم الجزيره که در حضور تماشاگران کم تعداد خود بازی را هجومی آغاز کرده بود، در همان ابتدای بازی توسط ريکاردو اوليويرا(۸) به گل رسيد و با وجود تلاش‌هايی که تراکتورسازی انجام داد تا اين گل را جبران کند اما حملات پرتعداد اين تيم به نتيجه نرسيد. شاگردان اوليويرا که اميدوار بودند حداقل با تساوی در اين بازی شانس‌های خود برای صعود به مرحله بعدی جام را زنده نگه دارند، در وقت‌های اضافه نيمه دوم توسط سبيت خاطر دروازه خود را باز شده ديدند تا در يک هفته مانده به پايان رقابتها، از گردونه اين مسابقات کنار روند.

تراکتورسازان تبريز که قبل از اين ۴ امتيازی بودند برای رسيدن به مرحله بعد نياز به پيروزی داشتند و اميدوار بودند که الشباب عربستان برابر الجيش قطر به پيروزی برسد اما در کمال ناباوری نماينده عربستان با نتيجه ۳ بر صفر به نماينده قطر باخت تا اين تيم قطری با ۸ امتياز شانس خود برای صعود را افزايش دهد. وگنار رنار بره‌آرو در دقايق (۳، ۸۲ و ۹۰) گل‌های الجيش را در اين بازی به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی گروه A ليگ قهرمانان آسيا، تيم الشباب عربستان با ۱۰ امتياز صدرنشين است و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. تيم الجيش قطر با ۸ امتياز در رده دوم قرار دارد و تيم الجزيره امارات با پيروزی که برابر تراکتورسازی تبريز کسب کرد ۵ امتيازی شد و به رده سوم صعود کرد. تراکتورسازی هم با ۴ امتياز در قعر جدول باقی ماند. قبل از اين سپاهان اصفهان به عنوان اولين نماينده ايران از دور رقابت ها حذف شده بود. استقلال تنها نماينده باقی مانده ايران در اين رقابت هاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016