پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان مورينيو و کلوپ، سرمربيان رئال مادريد و دورتموند پس از ديدار نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا

ژوزه مورينيو:
دورتموند با فاصله بهتر از ما بود
اين شکست را جبران می کنيم

ژوزه مورينيو سرمربی رئال مادريد بعد از شکست ۴ بر يک مقابل دورتموند اعلام کرد بسياری از بازيکنانش شب بد خود را پشت سر گذاشتند اما در ديدار برگشت اين شکست را جبران کنند چرا که در فوتبال همه چيز ممکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورينيو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: آنها با فاصله تيم بهتر ميدان بودند. دورتموند تقريبا در تمام جدال های نفر به نفر پيروز بود. آنها بهتر از ما ساماندهی شده بودند، هم از نظر روحی و هم از نظر فيزيکی بهتر از ما بودند. بازی در چنين فاصله زمانی کمی از ۱-۱ به ۱-۴ تبديل شد. ما مالکيت توپ را از دست داديم و نتوانستيم سرعت بازی دورتموند و ضد حملات اين تيم را کنترل کنيم. ما همه چيز را در مورد دورتموند و در مورد لواندوفسکی مهاجم آنها می دانستيم اما روی ۳ گلی که او به ثمر رساند نتوانستيم مهارش کنيم. وقتی شکست می خوريد و شايسته آن شکست هستيد تحمل آن شکست چندان سخت نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی پرتغالی رئال در ادامه افزود: روی ۳ صحنه گل مالکيت توپ را خيلی ساده از دست داديم و يارگيری را کامل انجام نداديم. حرکات لواندوفسکی را بررسی و آناليز کرده بوديم اما آن طور که من می خواستم او را مهار نکرديم. برای بازی امشب آماده بوديم اما بسياری از بازيکنانم امشب بازی و شب بد خود را پشت سر می گذاشتند. در رده باشگاهی اين بازی بعد از فينال مهمترين بازی محسوب می شود، بدون شک از عملکردمان ناراحت هستم.

مورينيو در پايان افزود: ما می توانيم شرايط را به سود خود برگردانيم، کار بسيار دشواری است اما ما توان آن را داريم. در فوتبال همه چيز ممکن است، در يک شب رويايی وقتی همه بازيکنان در اوج خود باشند و هر موقعيت گل ما وارد دروازه حريف شود، ما می توانيم اين شکست را جبران کنيم.

ديدار تيم های دورتموند و رئال مادريد در چارچوب دور رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا در حضور بيش از ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه سيگنال آيدونا پارک با پيروزی ۴ بر يک دورتموند به پايان رسيد.

***

يورگن کلوپ:
تک تک بازيکنانم را در آغوش گرفتم
دورتموند مثل رابين هود است

يورگن کلوپ سرمربی دورتموند بعد از پيروزی ۴ بر يک تيمش مقابل تيم قدرتمند رئال مادريد از عملکرد شاگردانش بسيار تمجيد کرد و فينال تمام آلمانی را اکنون بعد از پايان دور رفت بسيار محتمل دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، يورگن کلوپ سرمربی دورتموند در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: نمايش باورنکردنی از شاگردانم را در اين بازی ديدم. نمی توانم آن را به زبان انگليسی توصيف کنم، ما مثل رابين هود بوديم.رئال تيم بسيار قدرتمندی است و هرگز فکر نمی کرديم بازی آسانی در پيش داريم. در ۲۵ دقيقه اول فوق العاده بوديم. سپس مدتی بازی از دست مان خارج شد و به رئال اجازه داديم به بازی برگردد. در بين دو نيمه به بازيکنانم گفتم بايد مثل دقايق اول بازی کنند، فکر می کنم آنها هم دقيقا منظور مرا گفتند.

کلوپ در ادامه افزود: تک تک بازيکنانم را در پايان بازی در آغوش گرفتم چون آنها واقعا شايسته آن بودند. وقتی رئال بازی را به تساوی کشيد در بين دو نيمه به بازيکنان گفتم هيچ اتفاق ناگواری رخ نداده و ما اکنون بايد در مادريد يک گل بزنيم که از اول هم برنامه مان همين بود. البته فکر نمی کنم اگر اين گل را دريافت نمی کرديم در ادامه می توانستيم ۳ بار دروازه رئال را باز کنيم. در نيمه دوم خيلی خوب بوديم. گل سوم لواندوفسکی عالی بود، تا به حال چنين گل تماشايی و زيبايی از او نديده بودم.

سرمربی جوان دورتموند در پايان افزود: اکنون بعد از پايان دور رفت فينال تمام آلمانی بسيار محتمل به نظر می رسد اما ما هنوز يک بازی بسيار سخت در مادريد پيش رو داريم. بدون توجه به هر اتفاقی که در ديدار برگشت بيفتد اين بازی و اين پيروزی مقابل رئال سال ها در خاطر همه باقی می ماند.

ديدار تيم های دورتموند و رئال مادريد در چارچوب دور رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا در حضور بيش از ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه سيگنال آيدونا پارک با پيروزی ۴ بر يک دورتموند به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016