شنبه 7 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی‌کيا: بازی با ملوان ديدار تدارکاتی است، جام جهانی به آلمان می‌رسد

کاپيتان سابق پرسپوليس ديدار اين تيم با ملوان را يک بازی تدارکاتی خوب برای رويارويی با سپاهان ناميد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی مهدوی‌کيا درباره ديدار روز دوشنبه پرسپوليس برابر ملوان اظهار کرد: فکر می‌کنم يک بازی تدارکاتی خوب پيش از بازی با سپاهان است. دوست داريم رتبه ششمی خود را در جدول تثبيت کنيم و به همين خاطر بازی با ملوان را جدی می‌گيريم.

وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته بازيکنان تيم با انگيزه بالايی تمرين کرده‌اند و من هم چند روزی است که با تيم در تمرين‌های گروهی شرکت می‌کنم. اميدواريم در بازی با ملوان يک نتيجه خوب بگيريم و برای بازی با سپاهان آماده شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدوی‌کيا گفت: بازی با سپاهان مهمترين بازی فصل پرسپوليس است. متاسفانه در ليگ نتوانستيم نتايج لازم را به دست بياوريم. تمام اميدمان به قهرمانی در جام حذفی است. در اين بازی ميزبان هستيم و با حضور هواداران می‌توانيم به نتيجه دلخواه برسيم. آخرين بازی رسمی من با پرسپوليس است و اميدوارم با خاطره خوبی برايم همراه باشد.

مهدوی‌کيا درباره احتمال خداحافظی‌اش در بازی پرسپوليس و هامبورگ، گفت: فعلا چيزی مشخص نيست. قرار است صحبت‌هايی در اين زمينه انجام شود اما اجازه دهيد بازی با سپاهان برگزار شود و بعد از آن به اين مسائل هم فکر می‌کنيم.

کاپيتان سابق هامبورگ درباره نتايج خيره کننده نمايندگان آلمان در ليگ قهرمانان اروپا گفت: تا حدودی قابل پيش بينی بود که بارسلونا و رئال مادريد مقابل تيم‌های آلمانی کار سختی داشته باشند. آلمانی‌ها فوتبال زيبايی بازی کردند و با نظم و دوندگی بيشتر خود توانستند پيروز شوند. فوتبال آلمان هميشه با نظم بوده و حضور يک سری بازيکن تکنيکی مثل روبن و ريبری در بايرن و لواندوفسکی در دورتموند آنها را قدرتمندتر هم کرده است.

وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به نتايج عالی بايرن مونيخ در اين فصل، گوارديولا سال آينده چه چيزی می‌تواند به اين تيم اضافه کند، گفت: کار گوارديولا خيلی سخت شده است. جام حذفی که به احتمال فراوان به اين تيم می‌رسد. در ليگ هم قهرمان شده‌اند و از الان هم فيناليست شدنشان در اروپا قطعی است. بنابراين گوارديولا در اين تيم به يک معجزه نياز دارد. حالا اگر اين موضوع در کشور ما رخ می‌داد و يک مربی پيش از پايان فصل می‌فهميد که باشگاه با يک مربی ديگر قرارداد بسته، معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد اما هاينکس وقتی فهميد جايش را به گوارديولا می‌دهد، با جديت بيشتری کار کرد و تيمش را به اين مرحله رساند.

مهدوی کيا ادامه داد: مسلما اهداف بايرن مونيخ از چيزی که می‌بينيم فراتر است. بايرن می‌خواهد سال‌ها در فوتبال اروپا پادشاهی کند. آنها بدون وارد کردن شيخ‌های عربی و آمريکايی‌های پولدار به تيم‌شان و با برنامه‌ريزی سعی در موفقيت دارند. گوارديولا می‌تواند به نظم و تاکتيک بايرن اضافه کند که در آن صورت فکر می‌کنم هيج تيمی ديگر حريف بايرن نخواهد بود و من فکر می‌کنم جام جهانی ۲۰۱۴ هم برای آلمان‌ها رقم خواهد خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016