پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزگار رئال مادريد در آلمان سياه شد

بوروسيا دورتموند با درخشش مهاجم لهستانی خود موفق شد رئال مادريد را با نتيجه ۴ بر يک شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دور رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا با شکست سنگين رئال مادريد به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار بازيکنان دورتموند از همان ابتدا نبض بازی را در اختيار گرفتند تا اينکه موفق شدند با گل روبرت لواندوفسکی در دقيقه ۸ به گل برسند. در اواخر نيمه نخست اشتباه مرگبار هوملز مدافع دورتموند باعث شد تا کريستيانو رونالدو برای رئال گلزنی کند تا نيمه نخست با همين نتيجه به پايان برسد.

در نيمه دوم ميزبان بازی را طوفانی شروع کرد و موفق شد در دقيقه۵۰ بار ديگر با تيزهوشی روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خود به گل دوم برسد. پنج دقيقه بعد لواندوفسکی با شوت ديدنی هت تريک کرد تا اختلاف به دو گل برسد. دقيقه ۶۶ خطای ناشيانه ژابی آلونسو در محوطه جريمه باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد تا باز هم اين لواندوفسکی باشد تا در يک شب خاطره انگيز برای خود و تيمش گل چهارم ميزبان را به ثمر برساند.

به اين ترتيب دو تيم آلمانی بايرن مونيخ و بوروسيا دورتموند موفق شدند از امتياز ميزبانی خود در دور رفت نيمه نهايی ليگ قهرمانان به بهترين شکل استفاده کنند و برابر رقيبان قدرتمند اسپانيايی خود به پيروزی های پرگل برسند.

تابلو بازی
بوروسيا دورتموند ۴ – رئال مادريد ۱
لواندوفسکی ۸ ،۶۷،۵۵،۵۰، رونالدو ۴۳

بازی های برگشت اين مرحله هفته آينده برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016