پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست سنگين تراکتورسازی در شب وداع با ليگ قهرمانان

ايسنا ـ تيم فوتبال تراکتورسازی در نخستين تجربه آسيايی‌اش، ضعيف‌ترين کارنامه تيم‌های ايرانی را در اين فصل رقابت‌های ليگ قهرمانان رقم زد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالی که پيش از شروع رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا از تراکتورسازی به عنوان يکی از تيم‌های مدعی صعود از گروه A اين رقابت‌ها نام برده می‌شد، اما تراکتورسازی با کسب يک برد و يک تساوی و ۴ شکست به کارش در اين مسابقه‌ها پايان داد.

تراکتورسازی شب گذشته در آخرين ديدار خود در تبريز با نتيجه ۴ بر ۲ برابر الجيش قطر شکست خورد تا تنها با ۴ امتياز با اين رقابت‌ها وداع کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گل‌های تراکتورسازی را در اين بازی گيلسون سوارزدر دقايق ۲ و ۷۶ به ثمر رساند. چهار گل الجيش را گو سئول کی (۲۴)، الدوکالی سيد (۴۸ پنالتی)، عبدالقدير الياس (۵۳ و ۷۱ پنالتی) به ثمر رساندند.

در ديگر ديدار اين گروه الشباب عربستان ۲ بر يک الجزيره امارات را از پيش رو برداشت.

بدين ترتيب الشباب عربستان و الجيش قطر به ترتيب با ۱۳ و ۱۱ امتياز به مرحله بعدی اين رقابت‌ها راه يافتند.

***

اوليويرا: کاريکاتور تراکتورسازی بوديم
هواداران ترجيح دادند بازی بارسلونا را تماشا کنند

سرمربی تراکتورسازی گفت: مقابل الجيش يکی از بدترين بازی‌هايمان را انجام داديم و کاريکاتور تراکتورسازی بوديم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تونی اوليويرا در نشست خبری پس از شکست تيمش مقابل الجيش قطر اظهار کرد: از هواداران بابت بازی بدمان مقابل الجيش عذرخواهی می‌کنم. واقعا يکی از بدترين بازی‌هايمان بود. امشب کاريکاتور تراکتورسازی بوديم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما سازماندهی بود و نتوانستيم از موقعيت‌هايمان به خوبی استفاده کنيم. اگر بازی ادامه داشت باز هم روند، به نفع حريف بود. خط دفاع ما امروز بسيار بد بود. در نيمه دوم نيز بسيار بدتر از نيمه اول بوديم و الجيش از اشتباه‌هايمان استفاده کرد.

اوليويرا در مورد اينکه استقبال کم هواداران چه پيامی برای وی داشت، بيان کرد: فکر می‌کنم هواداران ترجيح دادند بازی بارسلونا را از تلويزيون مشاهده کنند ولی چون نتيجه بازی نمی‌توانست در صعودمان به مرحله بعد تاثيرگذار باشد به استاديوم نيامدند.

وی درباره اينکه آيا مسائل مالی در کار تراکتورسازی تاثيرگذار بود يا خير بيان کرد: تراکتورسازی مانند خانواده‌ام است و مسائل مالی نمی‌تواند در کار ما تاثيرگذار باشد. گرچه اين مدت برای ما خيلی سخت گذشته است ولی نمی‌توان علت نتايج بد را تنها مسائل مالی دانست.

***

سرمربی الجيش: حضور کم هواداران تراکتورسازی، طبيعی بود

سرمربی تيم الجيش قطر معتقد است اگر تراکتورسازی برای صعود به مرحله بعد شانس داشت، ۸۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، لوچسکو در نشست خبری پس از بازی تيمش مقابل تراکتورسازی در ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: از بازيکنانم به خاطر بازی خوبی که ارائه دادند تشکر می‌کنم. در نيمه اول به تراکتورسازی فرصت داديم و شايد اگر در اين نيمه بازی بهتری ارائه می‌داديم گل هم دريافت نمی‌کرديم. در نيمه اول دو فرصت داشتيم و می‌توانستيم از آن‌ها نيز استفاده کنيم ولی متاسفانه اين گونه نشد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا انتظار داشت هواداران تراکتورسازی از اين بازی استقبال بسيار کمی داشته باشند، بيان کرد: طبيعی بود که استقبال هواداران کم باشد زيرا تراکتورسازی شانس صعود به مرحله بعدی را نداشت ولی اگر اين گونه نبود، مطمئنا ۸۰ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند.

سرمربی الجيش در پاسخ به اين سوال که چرا از بازيکنان ذخيره‌اش در اين بازی استفاده کرد گفت: من به بازيکنانم اعتماد داشتم. دو بازيکن ۱۸ و ۱۹ ساله داريم که بسيار خوب کار کردند و از بازی‌های آن‌ها راضی هستم. استفاده از بازيکنان ذخيره يک استراتژی و تاکتيک بود.

وی ادامه داد: تيم ما تحت فشار است و بازی‌های سخت و پرفشاری در پيش داريم به همين دليل به بازيکنان ذخيره‌ام هم بازی دادم تا برای مسابقه‌ها آماده باشند.

سرمربی الجيش قطر درباره اينکه آيا فکر می‌کردند با اين نتيجه تراکتورسازی را شکست دهند يا خير اظهار کرد: اصلا برای تساوی به تبريز نيامده بوديم و هدف‌مان کسب سه امتياز بود.

وی در پايان بيان کرد: ما به طور کلی با هر تيمی که بازی داريم به خوبی آن‌ها را آناليز می‌کنيم و در بازی امروز نيز ديديد که توپ و ميدان در اختيار ما بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016