سه شنبه 10 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: کار سخت استقلال برای صدرنشينی

هفته پايانی مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا امشب با چند ديدار برگزار می شود.

به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر ،‌ در ادامه اين رقابتها امشب تيم استقلال ايران ساعت ۲۰ و ۱۰ دقيقه از گروه ۴ برابر تيم العين امارات قرارمی گيرد.

شاگردان قلعه‌نويی در روزی که برای صدرنشين به ميدان می‌روند، می‌خواهند ابتدا در اين بازی بازنده نباشند و سپس آمادگی نفرات خود را برای بازی مهم با فولاد در ليگ برتر که حکم قهرمانی‌ آنها در ليگ دوازدهم دارد، را حفظ کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما در ديگر بازی مهم اين گروه، الهلال هم در زمين الريان قطر به فکر کسب يک امتياز وقطعی کردن صعودش به مرحله بعدی است.

در اين گروه تيم استقلال با ۱۰ امتياز و الهلال با ۹ امتياز صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده اند و العين و الريان حذف شده اند.

مربی العين : منتظر هديه حريفان نمی مانم

سرمربی رومانيايی تيم فوتبال العين امارات در آستانه ديدار امشب برابر استقلال تهران در ليگ قهرمانان آسيا گفت تيمش بايد استقلال را شکست دهد و اميدوار به باخت الهلال عربستان بماند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پايگاه ای اف سی ، کاسمين اولاريو که خود قبلا سرمربی الهلال بوده گفت :« بخت ما برای صعود بسيار ضعيف است ولی اميدواريم که الهلال در دوحه برابر الريان قطر بازنده شود.

وی افزود: من منتظر هديه تيم های ديگر نمی مانم، اما شرايط ما در حال حاضر همين است و ما در برابر استقلال در شرايطی بازی می کنيم که اين تيم از صعود خود اطمينان دارد ؛ بنابراين اين مسابقه آسان نيست، اما ما می خواهيم پيروز شويم تا اگر صعود هم نکرديم مسابقات را با برد به پايان برده باشيم.

قلعه نويی : می خواهيم سرگروه بمانيم

امير قلعه نويی سرمربی تيم استقلال تهران نيز با اشاره به غيبت سياوش اکبرپور و اميرحسين صادقی در بازی امشب به علت محروميت گفت :« قانون مسابقات اجازه صعود تنها دو تيم را می دهد اما در گروه ما همه تيم ها اين شايستگی را دارند.زيرا همه تيم ها در بازی های خود نمايش خوبی را ارائه کرده اند.

وی افزود: ما به تيم العين که در برابر تماشاگران خودی بازی می کند احترام می گذاريم و بازی تيم العين را به خوبی آناليز کرده ايم و می دانيم که آن ها تيم پرقدرتی هستند، اما مهمترين چيز برای ما اين است که سرگروه باشيم و اميدواريم با نتيجه خوبی به هدف خود برسيم.

از گروه ۳ نيز فولاد مبارکه سپاهان ايران در ديداری تشريفاتی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه امشب مقابل الغرافه قطر در فولاد شهر به ميدان می رود.

سپاهانيها در شرايطی قدم به ديدار با الغرافه می‌گذارند که بدون شک با توجه به حذف تيم اصفهانی از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا ، زلاتکوکرانچار به برخی بازيکنان خود استراحت می دهد و از بازيکنان با انگيزه و تازه نفس استفاده خواهد کرد.

از سوی ديگر الغرافه که همچون ساير تيمهای قطری و عربی با جذب ستارگان در آستانه بازنشستگی ليگهای معتبر اروپايی ، درصدد است نامی برای خود در رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا دست و پا کند.

اين تيم در بازی رفت در قطر توانست با نتيجه ۳ بر يک از سد سپاهان بگذرد و با اين کار گام بزرگی در راه صعود بردارد .

تيم قطری بعد از پيروزی مقابل سپاهان در دو ديدار رفت و برگشت برابر النصر به پيروزی دست پيدا کرد تا با ۱۰ امتياز در رده دوم قرار گيرد.

تساوی هفته گذشته الغرافه مقابل الاهلی حکم صعود تيم قطری را به مرحله يک هشتم نهايی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا امضا کرد تا سپاهان در فصلی که با کمی دقت می‌توانست راهی مرحله بعد رقابت‌های آسيايی شود ، از دور اين رقابت‌ها کنار رود.

سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا شروع خوبی داشت و مقابل النصر امارات به پيروزی رسيد اما پس از آن با شکست تلخی که مقابل الغرافه در قطر متحمل شد ، روحيه خود را برای ادامه رقابتهای آسيايی باخت تا در دو بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی۸ گل از تيم عربستانی دريافت کند.

شاگردان زلاتکو کرانچار در ليگ قهرمانان آسيا و پس از آن در ليگ برتر افت داشتند اما آنها شانس اين را دارند که با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی ، شکست‌های تلخ خود در آسيا و همچنين ليگ برتر فوتبال را جبران کنند.

در ديگر بازی اين گروه امروز تيم‌های الاهلی عربستان و النصر امارات آخرين بازی گروه c را برگزار می کنند که آن ديدار هم به علت حذف النصر و صعود الاهلی فقط جنبه تشريفاتی دارد.

فردا نيز ازگروه يک تراکتورسازی ايران ساعت ۲۱ و ۵۰ دقيقه در تبريز ديگر ديدار تشريفاتی را مقابل الجيش قطر برگزار می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016