پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جواد نکونام: تيم ملی قطعا به جام جهانی صعود می‌کند

مهر ـ بازيکن تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه تيم ملی قطعا به جام جهانی صعود می‌کند، گفت: بازی‌های الشباب را تماشا کردم و مطمئن هستم اين تيم را می‌توانيم در امارات شکست دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جواد نکونام در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پيروزی استقلال برابر فولاد خوزستان ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما مقابل فولاد از ابتدای بازی برای برد به ميدان رفته بوديم. آنها هم می‌خواستند برنده شوند تا سهميه آسيا را کسب کنند. بعد از اينکه گلزنی کرديم به دنبال حفظ نتيجه رفتيم و در بازی‌های حساس اين‌چنينی که هر دو تيم نياز به برد دارند، زدن يک گل و دفاع از آن خيلی سخت است.

وی با بيان اينکه خدا را شکر استقلال توانست جشن قهرمانی بگيرد، هرچند امسال هواداران را يک مقدار اذيت کرد، افزود: البته اين را بگويم در نيم فصل اول نتايج خوبی کسب کرديم و هواداران ما را مورد حمايت ويژه قرار دادند.

بازيکن تيم فوتبال استقلال ادامه داد: قصد داريم در آخرين بازی مقابل داماش برنده شويم تا با برد فصل را به پايان برسانيم و جشن بزرگی را برپا کنيم.

وی در خصوص آينده حضورش در استقلال اظهار داشت: بايد صبر کرد تا فصل تمام شود و پس از آن تصميم‌گيری کنيم ولی من قرارداد دارم. از بچگی هم به عشق استقلال بازی کردم. اميدوارم سال بعد هم با اين تيم برای حفظ قهرمانی بجنگيم.

نکونام در خصوص پايان اختلافاتش با سيدمهدی رحمتی تصريح کرد: من کاری ندارم برخی‌های در برنامه‌های تلويزيونی اسم چه کسانی را مطرح کردند. ما دو بار با هم صحبت کرديم و ناراحتی‌هايمان را منتقل کرديم که همين موضوع باعث شد اختلافات برطرف شد. بايد زودتر با رحمتی صحبت می‌کردم، البته اين اتفاق باعث شد که دوست و دشمن خود را بشناسيم.

وی در خصوص ديدار بعدی استقلال در ليگ قهرمان آسيا مقابل الشباب امارات اظهار داشت: به نظر من استقلال توانايی شکست الشباب در زمين استقلال را دارم. من ۳ بازی اين تيم را تماشا کردم و مطمئنم اگر خودمان کم کاری نکنيم، می‌توانيم الشباب را در امارت ببريم. وقتی العين يا الهلال را در زمين آنها شکست می‌دهيم، بنابر اين می‌توانيم الشباب را هم ببريم. تنها بايد حواسمان باشد که گل نخوريم و در بازی‌های حذفی گل بزنيم.

بازيکن تيم فوتبال استقلال در باره شرايط تيم ملی هم گفت: به نظرم تيم ملی قطعا به جام جهانی صعود می‌کند، اگر فکر می‌کردم شانسی برای صعود نداريم اصلا تمرين نمی‌کردم. در حال حاضر تمام فکر و ذکرم باشگاه‌های آسيای و بازی های تيم ملی است و اميدوارم با حمايت همه رسانه ها و مردم سربلند بيرون بيائيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016