دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: کی‌روش در پلی‌آف هم مربی تيم ملی است

علی کفاشيان گفت: کی‌روش دو سال و يک ماه است، در فوتبال ايران حضور دارد و با زير و بم فوتبال ما آشناست. تا زمانی که تکليف صعودمان به جام جهانی مشخص نشود، هيچ تغييری در کادر فنی نخواهيم داشت و اگر به پلی‌آف برويم کی‌روش سرمربی تيم ملی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس فدراسيون فوتبال در حاشيه جلسه عقد قرارداد با شرکت هواپيمايی آسمان درباره ۱۶ يا ۱۸ تيمی بودن ليگ برتر در فصل بعد اظهار کرد: نظر وزارتخانه اين بود که با توجه به درخواست‌هايی که از سوی باشگاه‌ها انجام شده، ليگ در فصل بعد کماکان ۱۸ تيمی باقی بمانداما برايشان استدلال آورديم و آنها را قانع کرديم که ليگ ۱۸ تيمی به نفع فوتبالمان نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بايد به آينده فوتبال فکر کنيم. باشگاه‌هايی که اين درخواست را داده بودند، درحال سقوط به دسته پايين‌تر بودند. برای ۱۶ تيمی کردن ليگ کار کارشناسی انجام داديم. الان هم کارشناسی خواهيم کرد. تا قبل از پايان ليگ درباره اين موضوع تصميم‌گيری نمی‌کنيم.

کفاشيان درباره اين موضوع که برخی نمايندگان مجلس هم به دنبال ۱۸ تيمی ماندن ليگ برتر هستند، گفت: نماينده‌های مجلس به فکر تيم شهر خودشان هستند و بحثشان فنی نيست ولی ما می‌خواهيم که ليگ با کيفيت باشد.

رييس فدراسيون فوتبال با اشاره به اين‌که خواسته‌های کی روش برای تجهيز تيم ملی به پيراهن‌های مخصوص بازی در هوای شرجی عملی می‌شود، گفت: تيم ملی تا پايان جام‌جهانی با شرکت آل اشپورت قرارداد دارد. اگر شرکت ايتاليايی می‌خواهد، می‌تواند برای توليد لباس تيم‌های فوتبال ساحلی و فوتسال ما پيش قدم شود.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا پرونده مهدی رحمتی و هادی عقيلی در تيم ملی بسته شده است، گفت: پرونده هيچ بازيکنی در تيم ملی مختومه نيست اما بازيکنان بايد به نظر سرمربی تيم احترام بگذارند.

کفاشيان درباره شايعه‌هايی که مبنی بر حضور قلعه‌نويی در تيم ملی وجود دارد، گفت: اين طور نيست کی روش دو سال و يک ماه است، در فوتبال ايران حضور دارد و با زير و بم فوتبال ما آشنا شده است. تا زمانی که تکليف صعودمان به جام جهانی مشخص نشود، هيچ تغييری در کادر فنی نخواهيم داشت و اگر به پلی‌آف برويم کی روش سرمربی تيم ملی می‌ماند.

رييس فدراسيون فوتبال درباره تبانی در ليگ يک هم گفت:‌ ما مدارک تبانی را بررسی کرديم و هر جا که لازم باشد، از نهادهای قضايی هم استفاده می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016