شنبه 21 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

مهدوی کیا نخستین سفیر فوتبال آسیا شد

ملی پوش سابق ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان سفیر فوتبال پایه انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدوی کیا به عنوان نخستین سفیر فوتبال آسیا در تیم های پایه انتخاب شد.

 ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از جلب نظر کارلوس کی‌روش؛ مهدی رحمتی و هادی عقيلی به تيم ملی برمی‌گردند

در آستانه ديدار‌های حساس تيم ملی ايران در سه هفته پايانی مرحله نهايی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل دبير کل فدراسيون نظر کی‌روش را برای بازگشت مجدد هادی عقيلی و سيدمهدی رحمتی به تيم ملی جلب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه مدافع و دروازه‌بان تيم ملی به دلايل مختلف از سوی کارلوس کی‌روش کنار گذاشته شدند، مسئولان فدراسيون فوتبال تمام تلاش خود را به کار بستند تا با جلب نظر سرمربی تيم ملی و با توجه به سه بازی باقی مانده حساس تيم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برزيل، مقدمات بازگشت اين دو بازيکن به اردوی تيم ملی را فراهم کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال در نشست‌هايی که با کارلوس کی‌‎روش داشته، در اين خصوص صحبت‌هايی را برای جلب نظر سرمربی تيم ملی انجام داده و متعاقب آن دبير کل فدراسيون فوتبال که سرپرست تيم ملی نيز است پيگيری‌های لازم را در اين خصوص انجام داده است.

در آخرين نشستی که بين دبيرکل فدراسيون فوتبال و سرمربی تيم ملی برگزار شده، وی نظر مثبت خود را در خصوص حضور هادی عقيلی و مهدی رحمتی در اردوی تيم ملی در امارات به صورت تلويحی اعلام کرده است.

مهدی محمدنبی در اين خصوص به خبرنگار مهر، گفت: "نشست خوبی را با کی‌روش برگزار کرديم که نتايج مثبتی در پی داشت. قرار است امروز شنبه با هادی عقيلی که در حال حاضر در قطر به سر می‌برد، به صورت تلفنی صحبت کنم و پيش از عزيمت تيم استقلال به امارات نشستی را نيز با مهدی رحمتی طی امروز يا فردا داشته باشم."

دبيرکل فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين پرسش که احتمال حضور مجدد هادی عقيلی و مهدی رحمتی در اردوی تيم ملی چقدر است؟، تاکيد کرد: " همانطور که گفتم نشست ما با کی‌روش در اين خصوص نتايج خوبی داشته و در حال حاضر هدف همه ما اين است که تيم ملی با همه توان و پتانسيل خود در سه بازی باقی مانده رقابتهای مقدماتی جام جهانی حضور پيدا کند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016