چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش نشست خبری تيم ملی را با ناراحتی ترک کرد

نشست خبری سرمربی تيم ملی شروع نشده به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ، پس از شروع اردوی نهايی تيم ملی برای انجام سه ديدار پايانی انتخابی جام‌جهانی کارلوس کی‌روش در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود اما پس از اين‌که کی‌روش بارها درباره لزوم تمرکز تيم ملی در آستانه بازی با قطر توضيح داد، با تکرار سوالات خبرنگاران درباره کريمی، رحمتی و عقيلی به‌يک‌باره نشست خبری را ترک کرد و حتی درخواست بقيه خبرنگاران برای حضور در نشست را نپذيرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کی‌روش در ابتدا گفت: به همه رسانه‌ها خوش‌آمد می‌گويم. تعداد نمايندگان اصحاب‌رسانه نشان‌دهنده اهميت مسابقات انتخابی جام‌جهانی است و هيچ شکی نيست، جام‌جهانی برزيل از همين امروز شروع می‌شود. به خاطر اين‌که جام‌جهانی ما از چهارم ژوئن و بازی با قطر آغاز می‌شود. از جانب ما و فدراسيون تمام هماهنگی‌ها صورت گرفت هتل، وسايل رفت‌و‌آمد و همه امکانات آماده شده است.

وی درباره وضعيت علی کريمی گفت:‌ اردوی ما از امروز شروع شده است. اين را از قبل گفته‌ و الان هم می‌گويم به همه بازيکنان ايرانی احترام می‌گذارم. مخصوصا می‌خواهم کلمات ويژه‌ای را برای کريمی بگويم چون او هم کمک کرد که اينجا باشيم ولی با تمام احترامی که برای همه قائلم اما الان وقتی است که تمام تمرکزم معطوف به همه بازيکنان حال حاضر باشد.

کی‌روش درباره صحبت‌های کفاشيان که گفت بازيکنانی که خداحافظی کرده‌اند، بايد کتبی خداحافظی کنند، گفت: خواهش می‌کنم که تمامی رسانه‌ها کامل درک کنند امروز ۱۴ مه هست ولی تمامی مسئوليت من اين هست که به بازيکنانی فکر کنم که اينجا هستند. بدون غرور و هيچ پيش‌شرطی. اگر می‌خواهيد راجع به بازيکنانی که اينجا هستند، صحبت کنم، خوشحال می‌شوم اما اگر می‌خواهيد راجع به گذشته صحبت کنيد، نيامده‌ام به اين سوال‌ها جواب بدهم. اگر بخواهيم اين طور جلو برويم، بايد درباره دايی و خداداد صحبت کنيم. چه اتفاقی افتاده؟ شما بايد ايمان داشته باشيد که ما برای صحبت درباره آينده اينجا هستيم و من وقت ندارم درباره گذشته حرف بزنم. مساله ديگر اين که برخی درباره عذرخواهی و بخشش حرف می‌زنند. مساله بخشش فقط بين انسان و خدا مطرح است نه بين دو انسان. چيزی که بايد خيلی روی آن تمرکز داشته باشيم، اين هست که آمده‌ايم تا برابر قطر به پيروزی برسيم. الان همه ذهنيت ما شکست قطر است.

کی روش در ادامه در پاسخ به سوالی ديگر درباره بازگشت سيدمهدی رحمتی، هادی عقيلی و علی کريمی با ناراحتی نشست خبری را ترک کرد. او هنگام ترک سالن گفت که آمده بودم تا درباره وضعيت تيم ملی صحبت کنم اما گويا سوال ديگری به غير از اين سه بازيکن نداريد.

خبرنگاران در سوال اول،‌ دوم و سوم به ترتيب درباره خداحافظی علی کريمی، سپس اين که آيا با عذرخواهی کتبی رحمتی و کريمی می‌توانند، برگردند و سوال سوم که ظاهرا جلسه‌ای بين او و رحمتی بوده، آن قدر کی‌روش را عصبانی کردند، تا او سالن را ترک کرد و گفت چند بار تاکيد کردم که درباره تيم ملی و آينده و همين طور بازی قطر بپرسيد. اگر بخواهيد فقط از اين سوال‌ها پرسيده شود من پاسخی برای آنها ندارم. با اين که برخی از خبرنگاران به او گفتند، نمی‌پرسيم ولی همچنان طرح اين سوالات ادامه داشت.

خبرنگاران ديگر از خبرنگارانی که سوال می‌کردند، خواهش کردند که اين سوال‌ها را نپرسند اما بعضی از آنها در پرسيدن چنين سوالاتی اصرار داشتند. مساله‌ای که باعث نيمه تمام ماندن نشست خبری کی‌روش شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016