چهارشنبه 8 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تراکتورسازی مشتری جديد علی کريمی

ايسنا ـ مديرعامل باشگاه تراکتورسازی از تمايل باشگاهش برای جذب علی کريمی خبر داد.

حميدی زينی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از تمايل باشگاهش برای جذب علی کريمی خبر داد و گفت: تبريز خانه کريمی است و اگر بپذيرد که به تراکتورسازی بپيوندد، باعث افتخار ما خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اما اين را نيز گفت که هنوز با کريمی مذاکره نکرده است: "اگر زمينه لازم فراهم شود ظرف چند روز آينده باب مذاکره را با علی کريمی باز می‌کنيم. او بازيکن بزرگی است و ما دوست داريم او به تبريز بيايد."

زينی زاده در ادامه با قطعی دانستن حضور جلال چراغپور در کادرفنی تيمش درباره فهرست بازيکنان مورد نظر جلالی گفت: حتما شش سهميه ليگ برتری را خواهيم گرفت. در روزهای اخير با چند بازيکن به صورت موردی مذاکره هم ‌کرده‌ايم و می‌خواهيم در صورت امکان تا شنبه هفته‌ آينده ترکيب تيم را کامل کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اردوهای مورد نظر سرمربی تيمش هم گفت: مجيد جلالی هم اردوی داخلی را در برنامه‌اش گنجانده و هم برای اردوی خارجی برنامه دارد. احتمالا اردوی داخلی مان در تبريز يا سرعين اردبيل برپا می‌شود.

زينی‌زاده در پايان با بيان اين که هنوز هيچ يک از بازيکنان تيمش از جدايی حرفی نزده‌اند، درباره آخرين وضعيت قاسم دهنوی گفت: دو روز پيش که با او صحبت کردم، گفت که می‌خواهد به مشهد برود. حالا هم منتظريم که بازگردد. البته دهنوی اين را هم گفت که با هيچ باشگاهی قرارداد نبسته و فقط مذاکره داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016