چهارشنبه 3 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست استقلال مقابل اف سی سئول

خبرگزاری تسنيم: ديدار رفت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا با برتری اف سی سئول مقابل استقلال خاتمه يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنيم، ديدار رفت مرحله نيمه پايانی ليگ قهرمانان آسيا بين اف سی سئول کره جنوبی و استقلال از ساعت ۱۴ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز شد که اين ديدار با برتری ۲ بر صفر اف سی سئول خاتمه يافت. داميانوويچ(۳۹) و يو هان(۴۷) برای سئول گلزنی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استقلال نخستين حمله را انجام داد که مدافع سئول ضربه محمد قاضی را به کرنر فرستاد. بعد از اين حمله نوبت سئول شد که حملاتش را روی دروازه استقلال پايه ريزی کند. در ادامه يک شوت از بازيکنان استقلال و ضربه خطايی که داور برای اف سی سئول پشت محوطه جريمه استقلال اعلام کرد هم دستاوردی برای دو تيم نداشت. دقيقه بيستم بازی مهدی رحمتی دروازه بان استقلال با ضربه پا توپ را از مقابل مهاجم کره‌ای دفع کرد.

جواد نکونام دروازه سئول را نشانه گرفت اما شوت او از کنار دروازه به بيرون رفت. همان اندازه که استقلال در نيمه نخست برای حفظ دروازه‌اش محتاط بود، ميزبان کره‌ای هم تلاش می‌کرد در کنار حملاتش، گل نخوردن در خانه را هم در دستور کار داشته باشد. بازی خشن سئول برای جلوگيری از تبديل حملات اين تيم به ضد حمله سبب شد تا يو هان با خطا روی بيک زاده، از داور استراليايی کارت زرد بگيرد.

دقيقه ۳۰ سئول خوش شانس بود که ضربه سر منتظری مدافع پيش تاخته استقلال و به دنبال آن شوت جواد نکونام دروازه اين تيم را باز نکرد. در ادامه حملات سئول شدت گرفت و دقيقه ۳۹ اين تيم به گل رسيد. سماجت داميانوويچ مهاجم مونته نگرويی سبب شد در يک رفت و برگشت توپ مقابل اين بازيکن قرار بگيرد و او با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کند. بعد از اين گل دستپاچگی مدافعان استقلال يک دقيقه بعد مولينا را در موقعيت گلزنی قرار داد که ضربه اين بازيکن با اختلاف اندکی به بيرون رفت.

دقايق پايانی بازی با حملات عجولانه دو تيم سپری شد تا نيمه اول با برتری يک بر صفر اف سی سئول خاتمه يابد.

با آغاز نيمه دوم در حالی که با ورود فرهاد مجيدی انتظار می رفت استقلال نمايشی مانند نيمه دوم بازی با بوريرام را به نمايش بگذارد اشتباه مشترک صادقی و منتظری سبب شد در دقيقه ۴۷ يو هان گل دوم را وارد دروازه مهدی رحمتی و استقلال کند. در ادامه جواد نکونام هم با دريافت کارت زرد بازی برگشت استقلال مقابل اف سی سئول را از دست داد.

تيم کره‌ای با وجود رسيدن به ۲ گل همچنان حملات پر دامنه اش را روی دروازه استقلال با محوريت توپ های ارسالی برای داميانوويچ ادامه داد. استقلال هم با آوردن جمشيديان بجای ساموئل توان تهاجمی اش را اضافه کرد. در دقيقه ۷۲ استقلال با ضربه سر جواد نکونام خودی نشان داد و در ادامه حملات استقلال شدت گرفت.

دقيقه ۷۵ هم شوت جمشيديان از بالای دروازه اف سی سئول به بيرون رفت. ضد حمله سئول و ضربه سر بازيکن اين تيم که در شرايطی خطرناک توسط مدافعان استقلال دفع شد با شوت قاضی جواب گرفت. دقيقه ۸۰ ضربه سر مولينا با اختلاف اندک از کنار دروازه به بيرون رفت.

در ادامه ضربه سر قاضی را دروازه بان سئول روی خط دروازه کنترل کرد و فردين عابدينی نيز بجای تيموريان وارد زمين شد. دقايق پايانی باز هم سئول بازی را در دست گرفت و داميانوويچ با يک ضربه سر خطرناک و شوتی که محصول اشتباه مدافعان استقلال بود دروازه اين تيم را تهديد کرد اما حملات انتهايی دو تيم بی نتيجه ماند تا سئول ۲ بر صفر پيروز شود و شاگردان قلعه نويی برای صعود به فينال چشم به ديدار برگشت که چهارشنبه آينده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016