دوشنبه 8 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: برخی چسبيده به فوتبال هستند و نوکری اجنبی‌ها را می‌کنند

• کارشناسان ۹۰ توجيه شده‌اند!

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته مصاحبه‌های متعددی را در مورد دلايل شکست تيمش در ديدار رفت برابر نماينده کره و برخی اتفاقات حاشيه‌ای انجام داده است، عصر دوشنبه در مصاحبه‌ای ديگر به انتقاد از افرادی پرداخت که نمی‌خواهند موفقيت او با استقلال را ببينند. قلعه‌نويی تاکيد کرد درصدی از افرادی اهل فوتبال نيستند بلکه چسبيده‌های به فوتبال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی در حاشيه تمرين عصر امروز دوشنبه تيم فوتبال استقلال با اشاره به صحبت هايی که صبح امروز انجام داده بود گفت: بايد بخشی از صحبت هايم را تصحيح کنم. اعتقادم اين است که درصد کمی از اهالی فوتبال نمی خواهند موفقيت استقلال با قلعه نويی را ببينند. نمونه اش همين گزارشگر بازی رفت که عنوان می کرد چرا کره ای ها کاری نمی کنند. يا برنامه نود که ما شش ماه است کاری با آن نداريم اما در هر برنامه به ما کنايه می زنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين پرسش که اين يک درصد چه کسانی هستند که نمی خواهند استقلال موفق باشد گفت: همه می دانند اين عده چه کسانی هستند. اينها جزو جامعه فوتبال نيستند بلکه چسبيده به فوتبال هستند و حالا يک ميکروفن دست شان است و هر کاری دلشان می خواهد می کنند و با دوستانی هم که در رسانه های مختلف دارند مورد حمايت قرار می گيرند. اينها رفتارشان همين است و نوکری اجنبی‌ها را می‌کنند.

امير قلعه نويی در مصاحبه عصر دوشنبه مجددا حرف هايش در مورد رای کميته انضباطی را تکرار و تاکيد کرد از حسن زاده بخشش نمی خواهد و اگر قرار است اين آقايان او را ببخشند حاضر است پنج بازی روی سکوها بنشيند. او همچنين از عادل فردوسی پور و برنامه اش هم انتقاد و عنوان کرد که شش ماه است با اين برنامه کاری ندارد اما فردوسی پور در هر برنامه به او کنايه می زند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال در مورد قيد نشدن مبلغ قراردادش در سازمان ليگ گفت: اين آقايان روی ناآگاهی حرف می زنند. اگر هم رقم قرارداد من ثبت نشده است مشکل قلعه نويی نيست. سازمان ليگ بايد در اين مورد پاسخگو باشد. اگر مبلغ قرارداد نبوده چطور برای من کارت بازی صادر شده است. اينها رفتارهای بچگانه ای است که آقايان دارند. به اين آقايان ربطی ندارد که من مبلغ قراردادم را در قراردادم ذکر نکرده ام. اين آقايان اگر می خواستند به استقلال کمک کنند حکم مرا بعد از بازی با سئول می دادند تا الان.

وی با اشاره به سه باخت استقلال در ليگ امسال گفت: برويد بررسی کنيد ببينيد ما اين سه بازی را چگونه باخته ايم. همين کارشناسان برنامه نود که توجيه شده می آيند گفتند ما روی اشتباهات داوری باخته ايم. هشت سال است من دارم داد می زنم که فوتبال را به اهلش بدهند اما کسی گوش نمی دهد. وقتی اهل فن خانه نشين هستند و اين آقايان با رابطه می آيند پست می گيرند همين می شود.

امير قلعه نويی در گفتگوی طولانی اش با خبرنگاران که عصر دوشنبه در حاشيه تمرين استقلال صورت گرفت صحبت های ديگری را نيز مطرح کرد که طی روزهای گذشته بارها از سوی وی عنوان شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016