دوشنبه 29 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايی پس از اعلام محروميتش: آقايان نمی‌توانند موفقيت پرسپوليس را ببينند، می‌خواهند خفه‌ام کنند!

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه حکم کميته انضباطی سراسر ظلم است، گفت: بعضی‌ها می‌خواهند با اين مسائل صدای دايی را خفه کنند. آقايان نمی‌توانند روند موفقيت‌های پرسپوليس را ببينند و تحمل کنند که با مشکلاتی که اول فصل برای پرسپوليس ايجاد شد حالا نتيجه می‌گيريم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی در حاشيه تمرين امروز دوشنبه پرسپوليس در جمع خبرنگاران درباره حکم کميته انضباطی مبنی بر محروميت و جريمه نقدی‌اش، اظهار داشت: نمی‌دانم دقيقا برای چه چيزی رای صادر کرده اند. شما دلايل آنرا بگوييد تا تک تک درباره آن توضيح بدهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بعد از آنکه خبرنگاران علت محروميت و جريمه سرمربی پرسپوليس را تشريح کردند، دايی درباره رای صادرشده در خصوص بازی با صبا تاکيد کرد: پيش از آغاز اين بازی آقايان مصاحبه کردن را شروع کردند و در روز بازی هم همه شاهد بودند در حالی که من در محوطه فنی خود بودم چگونه به طرف من حمله‌ور شدند و بعد از بازی هم درباره من مصاحبه کردند.

وی افزود: اگر به مسئولان کميته انضباطی توهين، تهمت و افترا بزنند آيا آنها ساکت می‌مانند؟ مگر من شروع کننده اين ماجرا هستم که حالا دارم تقاص پس بدهم؟ من از حق خودم دفاع کردم و از اميرالمومنين درس گرفته‌‌ام که از حقم دفاع کنم و من هم اين کار را کردم. مگر می‌شود با سياست يک بام و دو هوا برخورد کرد؟ ببينيد از جانب ايشان (مايلی کهن) چه مصاحبه‌هايی انجام دادند و تهمت‌هايی زدند. خودش به کنار، کمک و دستيارانش چقدر حرف زدند. چرا با آنها برخورد نکرديد؟ مگر من شروع‌کننده بودم؟

سرمربی پرسپوليس با بيان اينکه يکسری مسائل ديگر وجود دارد، گفت: آن زمان که درباره ناپاکی فوتبال صحبت کردم انتظار اين واکنش‌ها را داشتم. حالا هم رای سراسر ظلم کميته انضباطی که ظلم خالی است را قبول ندارم.

دايی همچنين با اشاره به بازی با داماش، خاطرنشان کرد: مگر داور چهارم می‌تواند به من بی‌احترامی کند؟ در اين بازی داور دو خطای هند مسلم حريف را نگرفت. پرچم کمک‌داور ۱۰-۱۲ ثانيه بالا بود اما داور وسط نگاه نکرد. همان موقع من داد زدم که چرا داور به آن نگاه نمی‌کند. داور چهارم در اين زمان سر من داد می‌زند و می‌گويد نديد که نديد!

وی با طرح اين سئوال که "چرا کسی به طرز صحبت داور چهارم و حمله‌ور شدن او توجه نمی‌کند"؟ تاکيد کرد: تنها چيزی که به داور چهارم گفتم اين بود که "برو سر جايت بنشين". پشت کمک داور دوربين بود و می‌گفت اخراجت می‌کنم. مگر از اخراج می‌ترسم؟ تازه در آن صحنه خودم را خيلی کنترل کردم که گفتم برو بنشين سر جايت. در غير اين صورت با فشاری که در بازی بود و طرز صحبت‌های داور چهارم ممکن بود کار ديگری انجام دهم. او مدام با لحن بدی مرا تهديد می‌کرد و می‌گفت پرچم را نديده که نديده. پس وظيفه‌ی شما چيست؟

سرمربی پرسپوليس همچنين فريدون اصفهانيان را از انتقاداتش بی نصيب نگذاشت و گفت: آقای اصفهانيان اعلام می‌کند ۷ ميليون برای دايی پولی نيست که بخواهد آنرا پرداخت کند.اصلا به شما چه ربطی دارد که اين حرف را می‌زنيد؟ کميته داوران بايد به اين مسئله رسيدگی کند که در جريان درگيری من و داور حق با چه کسی بوده است و اين مسئله را اثبات کند. به شما چه ربطی دارد که درباره اين مسائل صحبت می‌کنيد.

دايی در بخش ديگری از صحبت‌هايش با بيان اينکه چرا بايد از پرسپوليس يک امتياز کم شود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند با اين مسائل صدای دايی را خفه کنند؟ آقايان نمی‌توانند روند موفقيت‌های پرسپوليس را ببينند و تحمل کنند که با مشکلاتی که اول فصل برای پرسپوليس ايجاد شد حالا نتيجه می‌گيريم. در همين بازی با داماش به چه علت از زمانی که از دقيقه يک به سيدجلال حسينی فحاشی می‌کنند کسی اين موضوع را نمی‌بيند؟ آيا شما فحش‌هايی که تماشاگران داماش به جلال حسينی دادند را نشنيديد؟مربيان و بازيکنان ذخيره داماش به سوی داور حمله‌ور می‌شود. چرا اين مسائل را نمی‌بينند؟ اگر من از تيمم دفاع نکنم چه کسی می‌خواهد دفاع کند.

سرمربی پرسپوليس با بيان اينکه در دادگاه متهم و شاکی را با هم دعوت می‌کنند و پس از آن رای صادر می‌شود، اظهار داشت: کجا در تاريخ سابقه دارد که کميته انضباطی به اين سرعت تصميم بگيرد؟ با حکمی که کميته انضباطی صادر کرده پرسپوليس، فولاد و تراکتورسازی ضرر کردند که هرسه هم در کورس قهرمانی هستند. نبايد يکطرفه به قاضی برويم.

دايی مجددا پای محسن قهرمانی را در مصاحبه‌هايش وسط کشيد و افزود: در مورد پرونده قهرمانی که باشگاه نفتون از يکم يا يازدهم خرداد شکايتی را مطرح کرده تاکنون ماجرا را کش داده‌اند و به آن رسيدگی نکرده‌اند. از خردادماه تا به امروز به شکايت باشگاه نفتون رسيدگی نشده اما در مورد بازی‌های ما مثل آب خوردن رای صادر می‌شود.

سرمربی پرسپوليس به شعار تماشاگران استقلال عليه وی اشاره کرد و گفت: مگر من در بازی استقلال و نفت حضور داشتم که عليه من شعار می‌دادند؟ آقای کميته انضباطی که شعار عدل می‌دهی چه برخوردی با اين موضوع کردی؟ چرا بايد عليه من شعار داده شود؟ خيلی‌ها می‌دانند چه کسانی مافيا هستند. وقتی اين شعار با قافيه طرح می‌شود معلوم است که از قبل آن را درست کرده و حتی روی قافيه‌هايش کار کرده‌اند تا در ورزشگاه بيان کنند. عده‌ای سعی می‌کنند تا اينگونه فضا را شلوغ کنند و خودشان را کنار بکشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016