چهارشنبه 1 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی پرگل پرسپوليس در جام حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس، تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقيقه در ورزشگاه تقريبا خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تيم دسته اولی پديده مشهد رفت که در پايان ۹۰ دقيقه بازی با نتيجه يک بر يک مساوی شد و در وقت‌های اضافی پرسپوليس توانست چهار گل ديگر را به پديده بزند و با پيروزی پنج بر يک به مرحله يک هشتم جام حذفی صعود کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد نوری در دقيقه ۴۷ با يک ضربه سر از داخل محوطه جريمه گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند. در دقيقه ۹۴ عليرضا نورمحمدی دوباره روی کرنر ارسالی با يک ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند. يونس شاکری در دقيقه ۱۱۲ گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند و ميلاد غريبی در دقيقه ۱۱۴ با يک ضربه فنی گل چهارم پرسپوليس را زد. هادی نوروزی در دقيقه ۱۱۸ گل پنجم سرخپوشان را در موقعيت تک به تک زد.

بهمن طهماسبی در دقيقه ۸۶ با يک ضربه از داخل محوطه جريمه گل پديده مشهد را به ثمر رساند.

ديدار دو تيم در نيمه اول بسيار سرد و کسل‌کنننده بود اما پرسپوليس نيمه دوم را هجومی آغاز کرد و خيلی زود هم به گل رسيد اما در دقيقه ۸۶ پديده گل مساوی را به ثمر رساند. پديده لقمه گلو گيری برای پرسپوليس در اولين بازی جام حذفی بود.

موعود بنيادی‌فر داور مسابقه به امجد شکوه‌مقام و حسين بادامکی از پديده‌ و يونس شاکری و عليرضا حقيقی و محسن بنگر از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

بادامکی؛ هافبک پديده در دقيقه ۹۰ با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد. در دقيقه ۱۱۵ امجد شکوه مقام هم با دريافت کارت زرد دوم از پديده اخراج شدو در اين بازی علی دايی با حکم کميته انضباطی محروم بود و در جايگاه ويژه نشسته بود. در غياب او کريم باقری روی نيمکت پرسپوليس نشست و بازيکنان را از کنار زمين هدايت کرد.

پرسپوليس در مرحله يک هشتم جام حذفی بايد به مصاف تيم الوند همدان برود. ديداری که ميزبان آن با قرعه کشی تعيين خواهد شد.

ترکيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقی، محسن بنگر، عليرضا نورمحمدی، ميثم حسينی، حميد علی‌عسگر، رضا حقيقی، پيام صادقيان( از دقيقه ۷۲ ميلاد غريبی)، محمد نوری، قاسم دهنوی( از دقيقه ۶۰ اميد عاليشاه)، سيد مهدی سيد‌صالحی( از دقيقه ۶۴ يونس شاکری) و هادی نوروزی
سرمربی: علی دايی

ترکيب پديده مشهد:
مجتبی روشنگر، وحيد عسگری، مجيد نور محمدی( از دقيقه ۶۴ محمد منصوری)، هادی شکوری، معين عباسيان، مسعود نظرزاده، امجد شکوه‌مقام، رضا خرسند‌نيا ، بهمن طهماسبی، محمد حسين مهرآزما( از دقيقه ۶۵ عباس پورخسروانی)و حسين بادامکی
سرمربی: اکبر ميثاقيان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016