شنبه 18 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهار بازيکن پرسپوليس در آستانه جدايی

۴ بازيکن پرسپوليس در پايان نيم فصل در آستانه جدايی از اين تيم هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با پايان نيم فصل ليگ برتر برخی از بازيکنان پرسپوليس که پيش از اين نيز زمزمه جدايی‌شان به گوش می رسيد در آستانه جدايی از اين تيم هستند.

غلامرضا رضايی
نخستين بازيکنی که جدايی‌اش از جمع سرخپوشان قطعی شد. رضايی سه هفته پيش پس از مذاکراتی که در تمرين با دايی داشت با او به توافق رسيد که در نيم فصل به تيم ديگری برود. او در گفت‌وگويی که همان روز با ايسنا داشت گفت: امسال شرايط به گونه‌ای پيش رفت که چندان باب ميل من نبود و تصميم به جدايی گرفتم. دل کندن از هواداران پرسپوليس برايم خيلی سخت است. دوست دارم در تيمی بازی کنم که بتوانم در زمين حضور داشته باشم. هرچند نيمکت‌نشينی پرسپوليس هم برايم افتخار است. رضايی از چند تيم ليگ برتری از جمله فولاد و نفت پيشنهاد دارد اما احتمال رفتنش به فولاد بيشتر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ميلاد غريبی
بازيکنی که در ابتدای فصل با اميد و آرزوی فراوان به پرسپوليس آمد اما زير سايه بازيکنانی مثل عاليشاه و صادقيان قرار گرفت و مجالی برای ثابت کردن خود به کادر فنی پيدا نکرد. از همان اواسط نيم فصل صحبت‌هايی مبنی بر جدايی‌اش بوجود آمده بود تا اينکه بحث معاوضه او با مسلمان و رفتنش به ذوب‌آهن پيش آمد. غريبی بعد از اين موضوع در بازی پرسپوليس و پديده شانديز عمکلرد خوبی داشت و يک گل هم زد اما تصميم‌ها ميان دو باشگاه تهرانی و اصفهانی گرفته شده بود. در حال حاضر دو باشگاه در حال مذاکرات نهايی هستند تا غريبی به ذوب آهن و مسلمان به پرسپوليس بيايد. هرچند ممکن است علاوه بر اين دونفر، بازيکنان ديگری هم بين دو تيم جابه‌جا شوند. غريبی در حال حاضر از مس کرمان هم پيشنهاد رسمی دارد. همچنين گفته می‌شود استقلال و تراکتورسازی هم مستقيما با خود اين بازيکن وارد مذاکره شده‌اند. به نظر می‌رسد مهاجم تيم ملی زير ۲۲ سال چندان تمايلی به رفته به ذوب آهن ندارد و می‌خواهد خودش تيم آينده‌اش را انتخاب کند.

محمدرضا خانزاده
مدافع مورد علاقه کی‌روش ساز جدايی را کوک کرده است. او که تنها در سه بازی تيمش فيکس بود از بازی نکردنش راضی نيست و امروز در گفت‌وگويی با ايسنا جدايی خود را قطعی اعلام کرد. يحيی‌ گل‌محمدی از ابتدای فصل به دنبال اين بازيکن بود اما خانزاده در پرسپوليس ماند. نفت تهران باز هم به اين بازيکن پيشنهاد داده و بايد ديد با توجه به توافقات انجام شده بين مديران پرسپوليس و ذوب آهن اين بازيکن به چه تيمی می‌رود.

رضا محمدی
دروازه‌بانی که در نيم‌فصل ليگ گذشته از ذوب آهن به پرسپوليس آمد و زير سايه نيلسون باتجربه قرار گرفت به احتمال فراوان از جمع سرخپوشان جدا می‌شود. او که برای قرار گرفتن در ترکيب اصلی در فصل جديد عليرضا حقيقی را هم جلوتر از خود می‌ديد و حتی در بازی‌های جام حذفی هم نتوانست به ميدان برود مثل خانزاده پيشنهاد جدی از نفت تهران دارد. نفتی‌ها که سوشا مکانی را از دست داده‌اند برای دروازه خود به محمدی نياز دارند و بايد ديد محمدی هم قربانی توافق مديران پرسپوليس و ذوب آهن می‌شود يا اينکه می‌تواند در صورت جدايی به تيم دلخواه خود برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016