دوشنبه 25 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت نيجريه‌ای‌: بايد از ايران ترسيد

يک سايت نيجريه‌ای در تحليل خود از تيم ملی نوشت، نيجريه بايد از تيم ملی ايران بترسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نيجريه اولين حريف ايران در جام‌جهانی برزيل خواهد بود. سايت نيجريه‌ای "ALLAFRICA" در تحليل خود از تيم ملی ايران نوشت: شاگردان استفان کشی (سرمربی نيجريه) نه تنها بايد تيم ملی ايران را جدی بگيرند که حتی بايد از اين تيم بترسند. ايران سرمربی بسيار خوبی را روی نيمکت‌ دارد و در انتخابی جام جهانی عملکرد بسيار خوبی از خود نشان داد و به عنوان تيم نخست بالاتر از کره‌جنوبی راهی برزيل شد. ايران در تقويم يک ساله خود تنها دو شکست را متحمل شده است و در هر بازی اين تيم در خانه ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌روند.

از زمانی که کارلوس کی‌روش هدايت تيم ملی ايران را بر عهده گرفته است، اين تيم روند پيشرفت خود را طی کرده و اکنون توانسته در رده چهل‌وپنجم رده‌بندی فيفا به عنوان بهترين تيم آسيايی شناخته شود. همچنين بايد در نظر گرفت که فشاری روی تيم ملی ايران برای صعود وجود ندارد و به همين خاطر کار شاگردان کی‌روش در مرحله گروهی جام‌جهانی نسبت به نيجريه آسان‌تر خواهد بود.

اين پايگاه اينترنتی همچنين نوشت: سابقه بازی‌های ايران و بوسنی نيز نشان از برتری تيم ملی ايران دارد که مهم‌ترين آن پيروزی پر گل پنج بر دو در سال ۲۰۰۶ بوده است. با توجه به اين که صعود آرژانتين به عنوان تيم نخست در اين گروه تا حد زيادی متحمل است، به نظر می‌رسد رقابت برای قرار گرفتن در رده دوم گروه بين نيجريه و ايران باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016