دوشنبه 5 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی روش به مرکز پژوهش های مجلس رفت

تهران - ايرنا - «کارلوس کی روش» سرمربی تيم ملی فوتبال ايران که به مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رفته بود، گفت: پتانسيلی عظيم فوتبال ايران خفته است که با زمين های مناسب ورزش، هزينه درست در فوتبال و به کارگيری مربيان توانمند داخلی و خارجی می تواند به حرکت در آيد.

به گزارش ايرنا از مرکز پژوهش های مجلس، کارلوس کی روش سرمربی و دن گسپر مربی دروازه بانان تيم ملی فوتبال ايران امروز ( دوشنبه ۵ اسفند) با حضور در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با کاظم جلالی رييس اين مرکز ديدار و گفت و گو کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در اين ديدار به تشريح جايگاه ايران در عرصه فوتبال جهان پرداخت و گفت: پتانسيل عظيمی در فوتبال ايران وجود دارد که بايد با ايجاد امکانات مناسب زمينه استفاده از اين پتانسيل ها فراهم شود.

وی با اشاره به تمرينات تيم ملی فوتبال جهت حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال، گفت: تمريناتی که اکنون بازيکنان تيم ملی انجام می دهند نه تنها برای بازی های جام جهانی برزيل بلکه برای مسابقات جام ملت های آسيا در استراليا نيز هست.

کی روش با بيان اين که برای فوتبال ايران برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی درنظر گرفته است، ادامه داد: با برنامه ريزی های مدون در فوتبال ايران بايد هدف اصلی اين باشد که جوانان ايران با سيستمی جديد از سطوح پايه به سطح اول فوتبال دنيا برسند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران تصريح کرد: معتقدم که پتانسيلی عظيم فوتبال ايران خفته است و با عناصری چون ايجاد زمين های مناسب ورزش، هزينه درست در فوتبال و به کارگيری مربيان توانمند داخلی و خارجی می تواند اين پتانسيل را به حرکت درآورد.

کاظم جلالی رييس مرکز پژوهش های مجلس تيز در اين ديدار از تلاش کی روش برای تيم ملی فوتبال ايران، گفت: يکی از موضوعاتی که مجلس و به دنبال آن مرکز پژوهش ها درباره آن کار کارشناسی انجام می دهد موضوع ورزش و آسيب های اين بخش است.

نماينده مردم شاهرود و ميامی در مجلس با تبيين اقداماتی که در حوزه سياستگذاری ورزشی کشور صورت گرفته است، افزود: مرکز پژوهش های مجلس نيز تاکنون در بحث سياست های ورزشی به ويژه در رشته فوتبال و باشگاه داری بررسی هايی را انجام داده و گزارش هايی در اين زمينه منتشر کرده است.

رييس مرکز پژوهش های مجلس، برنامه ورزش کشور را نيازمند يک برنامه ريزی مدون بلند مدت دانست و تصريح کرد: بايد در حوزه ورزش به خصوص در رشته پرطرفداری چون فوتبال به جای هزينه های بدون هدف به دنبال سرمايه گذاری هدفمند و برنامه ريزی شده باشيم.

در اين ديدار دکتر جلالی برای موفقيت تيم ملی فوتبال ايران و کارلوس کی روش در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل ابراز اميدواری و آرزوی سربلندی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016