پنجشنبه 24 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال ايران با ۴ پله سقوط سی و هشتم جهان شد

فوتبال ايران در جديدترين رده‌بندی منتشر شده از سوی فدراسيون بين‌المللی فوتبال با چهار پله سقوط مواجه شده و در رده سی و هشتم قرار گرفته است هرچند که در ميان تيم‌های آسيايی همچنان صدرنشين است.
به گزارش خبرگزاری مهر، دومين رنکينگ فدراسيون بين‌المللی فوتبال در سال ۲۰۱۴ ميلادی امروز پنجشنبه منتشر شد. بر اساس رنکينگ منتشر شده که در آن اسپانيا همچنان صدرنشين است، فوتبال کشورمان با سقوط مواجه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس فوتبال ايران در اين رده‌بندی با ۴ پله سقوط و ۷۲۹ امتياز در ميان برترين‌های جهان جايگاه ۳۸ را به خود اختصاص داده است. اين در حالی است که فوتبال ايران در اين رده‌بندی و در ميان تيم‌های آسيايی همچنان برترين تيم است.

در اين رده‌بندی ژاپن دومين تيم برتر آسيايی است که با ۶۰۱ امتياز در رده ۵۰ جهان قرار دارد. استراليا با ۵۷۱ امتياز در اختيار دارد در رده ۵۳ جهان و سوم آسياست ضمن اينکه ازبکستان هم با ۵۶۹ امتياز چهارمين تيم برتر آسيا به حساب می‌آيد. ازبک‌ها در رده ۵۷ جهان قرار دارند.

در دومين رده‌بندی فيفا در سال ميلادی جاری، اسپانيا همچنان صدرنشين است و آلمان، آرژانتين و پرتغال هم در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند. رده‌بندی ۱۰ کشور برتر جهان در رنکينگ جديد فيفا به اين شرح است:

۱- اسپانيا ۱۵۰۶ امتياز (بدون تغيير)
۲- آلمان ۱۳۱۴ امتياز (بدون تغيير)
۳- آرژانتين۱۲۵۵ امتياز (بدون تغيير)
۴- پرتغال ۱۲۱۹ امتياز (يک پله صعود)
۵- کلمبيا ۱۲۱۱ امتياز (يک پله سقوط)
۶- سوئيس ۱۱۵۹ امتياز (۲ پله صعود)
۷- اروگوئه ۱۱۵۷ امتياز (يک پله سقوط)
۸- ايتاليا ۱۱۳۵ امتياز (يک پله سقوط)
۹- برزيل ۱۱۲۵ امتياز (يک پله صعود)
۱۰- هلند ۱۱۲۲ امتياز (يک پله سقوط)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016