دوشنبه 5 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين: شايعه درست کرده‌اند تا پرسپوليس را مقابل خبرنگاران قرار دهند


سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: تعطيل شدن ليگ در شرايطی که پرسپوليس روحيه‌اش دوچندان شده نمی‌تواند به نفع سرخپوشان باشد اما بايد در نظر داشته باشيم که اين تعطيلی و وقفه برای همه تيم‌های ليگ برتری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پروين در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس درباره وقفه در ليگ برتر به خاطر بازی‌های ليگ قهرمانان آسيا و اردوهای تيم ملی افزود: پيروزی مقابل صبای قم پرسپوليس را به کورس قهرمانی بازگرداند و شرايط را برای رسيدن تيم به صدر جدول فراهم کرد.

وی ادامه داد: بازيکنان پرسپوليس در اين بازی با انگيزه‌های بالايی به ميدان رفتند و از نتايجی که به نفع آنها رقم خورده بود نهايت استفاده را بردند. تعطيل شدن ليگ در شرايطی که پرسپوليس روحيه‌اش دوچندان شده نمی‌تواند به نفع سرخپوشان باشد. اما بايد در نظر داشته باشيم که اين تعطيلی و وقفه برای همه تيم‌های ليگ برتری است هرچند که چهار تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا در مسابقات رسمی به ميدان می‌روند. با اين وجود با برنامه ريزی کادرفنی پرسپوليس و تلاش بازيکنان وقفه در ليگ انشاءالله به ضرر پرسپوليس نخواهد بود و تيم پرسپوليس با آمادگی لازم در بازی های باقی مانده به ميدان خواهد رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پروين درباره شانس قهرمانی پرسپوليس گفت: در حال حاضر پرسپوليس شانس بالايی برای قهرمانی دارد و انشاءالله در سه بازی باقی مانده حداکثر امتيازات را کسب خواهد کرد. قبلا هم گفتم و باز هم می‌گويم که پرسپوليس نبايد به نتايج و بازی‌های رو در روی تيم‌های بالای جدول توجه کند بلکه بايد تمرکز روی بازی‌های خودمان داشته باشند و بتوانيم در اين بازی‌های سخت و باقی مانده با دست پر ميدان را ترک کنيم.

پروين درباره اينکه گفته می‌شود پرسپوليس نسبت به ساير تيم‌های بالای جدول بازی‌های راحت‌تری در پيش رو دارد،تصريح کرد: چنين تفکر و تصوری اصلا درست نيست. در ليگ برتر تيم سخت و آسان وجود ندارد. همه تيم ها حرف برای گفتن دارند و در اين هفته‌های پايانی برای کسب جايگاه مطلوب تلاش می‌کنند. اتفاقا ما با تيم‌هايی مثل داماش و راه آهن بازی داريم که در خطر سقوط هستند و در بازی مقابل پرسپوليس چيزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان و وجودشان به مصاف ما می‌آيند تا ماندن خود در ليگ برتر را قطعی کنند. بنابراين پرسپوليس بازی آسانی در پيش رو ندارد.

وی در ادامه گفت: نتايجی که در هفته بيست و هفتم رقم خورد شرايطی را فراهم کرد که پرسپوليس با توجه به برد مقابل صبا به کورس قهرمانی برگردد. در چنين شرايطی نبايد اين فرصت را به آسانی از دست داد. کادر فنی و بازيکنان پرسپوليس بدون تعارف در فصل جاری سختی‌های زيادی را تحمل کرده اند، آنها به دلايل متعدد با مشکلات بزرگی مواجه شدند اما با اين وجود می‌بينيم که تيم در کورس قهرمانی قرار دارد. بايد قدر اين فرصت را دانست.

سرپرست باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه گرفتن سهميه آسيايی بعد از دو سال عدم حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا مهم است، تاکيد کرد: پرسپوليس هم به طور کلی شانس خوبی برای قهرمان شدن دارد. حالا که اين شرايط پيش آمده بايد همه دست به دست هم دهيم و همدل و متحد شويم تا انشاءالله پرسپوليس قهرمان شده و دل هوادارانش را شاد کند. همه از مديران و هيئت مديره باشگاه گرفته تا پرسنل باشگاه، پيشکسوتان عزيز، کادر فنی، بازيکنان و هواداران می‌بايست همدل شوند و با اتحاد و همدلی زمينه ساز موفقيت پرسپوليس در پايان فصل باشند.

پروين با اشاره به اينکه هر فردی وظيفه ای دارد که بايد به نحو احسن آن را انجام دهد، اظهار کرد: بايد تلاش کرد و از هر گونه حاشيه و اختلاف پرهيز کرده و فقط به فکر موفقيت تيم پرسپوليس و قهرمانی آن باشيم. بايد همه اعضای خانواده بزرگ پرسپوليس با کارها و حرف هايشان قوت قلبی باشند برای کادر فنی و بازيکنان و به آنها دلگرمی و روحيه بدهند. اميدوارم در اين مدت از هرگونه حرف حاشيه ای و اقدامات اين چنينی پرهيز شود تا انشاءالله با قهرمانی پرسپوليس شاهد جشن و شادی هوادارانی باشيم که در دو سه فصل گذشته ناکامی ها را تحمل کردند اما پشت تيم محبوبشان ايستادند و به همه نشان دادند که دلسوزی آنها تا چه اندازه در قرار گرفتن دوباره پرسپوليس در کورس قهرمانی تاثير داشته است.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره انتشار شايعاتی مبنی بر اينکه بازرسان و حسابرسان باشگاه پرسپوليس به اسنادی دست يافته اند که برخی خبرنگاران و سردبيران رسانه های ورزشی در طی يکی دو سال اخير مبالغ کلانی از باشگاه پرسپوليس دريافت می کردند، گفت: متاسفم که چنين شايعات و حرف و حديث‌هايی منتشر می شود. نمی دانم اين حرف های پوچ و بی اساس به چه دليلی منتشر شده . نمی دانم هدف از پخش شدن چنين شايعاتی و بعد هم تبديل شدن آن به خبر چه بوده و به چه دلايلی صورت گرفته. بنده ديروز از طريق ايرج پازوکی مطلع شدم که چنين شايعه ای منتشر شده و به آن بی توجه بودم اما حالا متاسفم که اين حرف های دروغ به عنوان يک خبر منتشر شده است. ما از زمانی که به باشگاه پرسپوليس آمده ايم هرگز چنين گزارشی از سوی مدير مالی باشگاه دريافت نکرده ايم و اگر چنين چيزی صحت داشت قطعا به ما گفته می شد.

پروين در ادامه تصريح کرد: شايد برخی به خاطر تخريب مديران قبلی و يا برخی خبرنگاران و سردبيران زحمت کش اين شايعه را منتشر کردند. اصلا شايد هم برخی دنبال اين بودند که با انتشار اين شايعات برخی رسانه ها را رو در روی ما قرار دهند و اين طوری جلوه دهند که خدای نکرده ما يا اطرافيان ما چنين شايعاتی را منتشر کرده اند. واقعا باعث تاسف است که يک سری شايعات بی پايه و اساس منتشر می شود و با آبروی خبرنگاران و سردبيران زحمت کش اين گونه بازی می شود.

وی با بيان اينکه به طور حتم اگر اين موضوع واقعيت داشت مديران مالی باشگاه يا ديگر مديران و معاونين باشگاه به من گزارش می کردند و يا حسابرسان اين موضوع را با ما در ميان می گذاشتند، تصريح کرد: بنده واقعا از اين شايعه پراکنی ها ناراحتم و به طور کلی معتقدم که برخی برای ضربه زدن به باشگاه پرسپوليس و ما و ديگران چنين شايعاتی را بين خبرنگاران پخش می کنند. خدا رو خوش نمی آيد که با آبروی سردبيران و خبرنگاران زحمت کش که با درآمد کم از ورزش و فوتبال حمايت می کنند و سختی های زيادی را به جان می خرند اين گونه بازی شود. بنده نمی آيم با اين قاطعيت چنين شايعه ای را تکذيب کنم مگر اينکه به دروغ بودن اين خبرها اطمينان داشته باشم. حالا نيز تاکيد می کنم نبايد زياد به اين شايعات هدفمند توجه کرد.

پروين ادامه داد: متاسفانه اين روزها از اين قبيل حرف و حديث ها و اختلاف افکنی ها زياد در اطراف باشگاه پرسپوليس منتشر می شود و هرکس از پخش کردن چنين خبرهای دروغی هدفی دارد و من از اين به بعد قاطعانه با هرگونه شايعه سازی برخورد می کنم. به طور جدی معتقدم که فقط بايد کاری کرد که آرامش حاکم باشد تا پرسپوليس در سايه اين آرامش به موفقيت برسم. به همين دليل از روابط عمومی باشگاه نيز خواسته ام به طور جدی با هرگونه شايعه سازی و موضوعاتی که باعث ايجاد اختلاف بين پرسپوليسی ها می شود برخورد کرده و موضوع را به ما گزارش کنند.

وی تاکيد کرد: برهمين اساس هم ديروز فتاحی کارمند روابط عمومی باشگاه اين مورد را با آقای پازوکی همکار و مشاور بنده در ميان گذاشت اما من فکر نمی کردم که اين شايعه در رسانه ای منتشر شده باشد. اين که می گويند چندين سردبير مبالغ کلان دريافت می کردند از يک طرف ناراحت کننده است و از طرفی ديگر هيچ آدم عاقلی چنين دروغی را قبول نمی کند. همه ما فوتبالی ها خبرنگاران و سردبيران خبرگزاری ها و مطبوعات ورزشی را می شناسيم. آنها همه را نقد می کنند و مو را از ماست بيرون می کشند و اجازه نمی دهند که کسی با مسائل مالی بخواهد به آنها نزديک شده و از آنها سوءاستفاده کند. در چنين شرايطی واقعا باعث تاسف است که عنوان می شود برخی سردبيران شريف و خبرنگاران زحمت کش مبالغ کلانی دريافت می کرده اند.

پروين در پايان گفت: بدون تعارف بايد بگويم ما ورزشکاران، ملی پوشان و مديران مديون رسانه ها هستيم. آنها اگر نباشند چگونه می توانيم نظرات و حرف های خود را با مردم در ميان بگذاريم. من که از رسانه ها جز حقيقت چيزی نديده ام و وظيفه خود می دانم که از تلاش های صادقانه همه سردبيران و خبرنگاران تشکر کنم. آنها باعث پيشرفت قهرمانان می شوند و من خودم بارها از انتقادات سازنده آنها استفاده کرده ام و در زندگی ورزشی ام از آنها بهره برده ام. پيگير اين موضوع نيز خواهم شد و از حسابرسان و بازرسان هم می خواهم که نسبت به اين شايعه بی تفاوت نباشند. بنده نيز اگر ابتدا به اين موضوع بی توجه بوده ام به اين خاطر بود که فکر نمی کنم کسی بيايد و اين دروغ بزرگ را منتشر کرده و با آبروی چندين سردبير و خبرنگار زحمت کش و با سابقه بازی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016