دوشنبه 5 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: الشباب هم مثل استقلال چهار گل خورده

سرمربی تيم فوتبال استقلال با مطلوب توصيف کردن شرايط تيمش برای ديدار با الشباب گفت: هر دو تيم در ديدار گذشته چهار گل خورده اند و شرايط مشابهی از اين جهت دارند اما ما به دنبال اين هستيم که در اين ديدار سه امتياز را کسب کنيم و شروع خوبی در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه‌نويی بعدازظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از ديدار روز سه شنبه تيمش برابر الشاب عربستان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان ليگ حرفه‌ای گفت: شروع چنين تورنمنت‌هايی خيلی مهم است. ما برای اين بازی آماده هستيم. تيم الشباب را هم آناليز کرده ايم. آنها در پنجاه متر رو به جلو خيلی خوب هستند و اگر بتوانيم خط ميانی و ارتباطی آنها را قطع کنيم می توانيم موفق باشيم. آنها هفته قبل چهار گل خوردند ما هم چهار گل خورديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم فوتبال استقلال افزود: اميدوارم بتوانيم با سرعت دادن به بازی سه امتياز را بگيريم. در اين تورنمنت ها مهم است که بتوانيم با آرامش وارد زمين شويم. شرايط تيمی ما نسبت به گذشته خيلی بهتر شده است. ما چند بازيکن خوب خود را به همراه خواهيم داشت. اما بيک زاده و جمشيديان را نداريم. جالب است که خسرو برمی گردد هاشم می رود و هاشم برمی گردد، خسرو می رود.

وی در پاسخ به اين پرسش که تجربه استقلال در دوره های گذشته چقدر می تواند به اين تيم در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا کمک کند، افزود: مهمتر از تجربه اين است که بازيکنان ما از انگيزه بالايی برخورد باشند. ما فصل گذشته تيم باتجربه ای داشتيم. با اين حال تغييراتی نسبت به فصل گذشته داشته ايم که البته آنها هم تغييراتی داشته‌اند.

قلعه‌نويی خاطرنشان کرد: اشکال در کار دفاعی ما وجود دارد. بارسلونا هم می بازد و اين جزيی از فوتبال است. ما در بازی با ملوان موقعيت های زيادی داشتيم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. ما آن روز شرايط خوبی نداشتيم. اگر از موقعيت‌هايی که داشتيم استفاده می‌کرديم نتيجه طور ديگری رقم می‌خورد. اميدوارم در ديدار با الشباب ساختار دفاعی ما بدون مشکل باشد.

وی در مورد ميزان آمادگی بازيکنانش گفت: خدا را شکر ايمان مبعلی که تنها بازيکن کمکی ماست شرايط خيلی خوبی دارد. کبه هم در شرايط خوبی است و تلاش می‌کنيم با ارائه يک فوتبال هجومی سه امتياز اين ديدار را کسب کنيم. اميدوارم با حمايت تماشاگران بتوانيم به آنچه می‌خواهيم دست پيدا کنيم. هواداران بايد بيايند و از تيم حمايت کنند. ما سال سختی را پشت سرگذاشتيم و اميدوارم از اولين بازی هواداران بيايند و از ما حمايت کنند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با تاکيد بر اينکه همه بايد برای ليگ قهرمانان آسيا نگاه شان به چهار نماينده ايران را ملی کنند، گفت: به هر حال اگر هم کسی با امير قلعه‌نويی مشکل دارد بايد به خاطر حضور نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا نگاهش را ملی کند. نه تنها در مورد ما بلکه سه نماينده ديگر هم بايد مورد حمايت قرار گيرد تا شاهد موفقيت تيم های ايرانی باشيم.

به گزارش خبرنگار مهر، ديدار تيم های فوتبال استقلال ايران و الشباب عربستان در هفته اول دوازدهمين دوره رقابت های ليگ قهرمانان آسيا ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016