سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرهايی از سپاهان قبل از ديدار با السد قطر، کرانچار: السد با ستارگانی همچون رائول شانس صعود دارد

سرمربی تيم فوتبال سپاهان گفت: السد قطر با کادرفنی خوب و ستارگانی همچون رائول گونزالس شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سايت رسمی باشگاه سپاهان،زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از ديدار تيم های سپاهان ايران و السد قطر گفت: بازی سختی را در برابر السد پيش رو داريم. دو سال پيش سپاهان در دو بازی رفت و برگشت السد قطر را شکست داد و تيم ملی ايران هم تيم ملی قطر را مغلوب کرده و حال نيز سپاهان با تکيه به ملی پوشان و ساير بازيکنان با کيفيتی که در اختيار دارد مصمم است باز هم السد را مغلوب کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: البته فراموش نمی کنيم که السد قطر با کادر فنی خوب و ستارگانی همچوم رائول قطعا می تواند يکی از شانس های صعود از گروه ما باشد و حريف قدرتمندی محسوب می شود اما در گام اول هدف مان اين است که قطعا از گروه صعود کنيم و در ادامه رقابت ها موفق ظاهر شويم.

کرانچار ادامه داد: نگاهی به رقبايمان در گروه می تواند سختی ها و دشواری ها و قدرتمندی حريفانمان را مشخص کند. الهلال و السد از قهرمانان آسيا و کشورهای خود بوده اند. الاهلی امارات هم از تيم های موفق امارات و آسياست. بنابراين همه تيم های اين گروه برای صعود کار سختی دارند.

کرانچار در پايان گفت: سپاهان با تجربه بالای آسيايی در با کارنامه درخشانی که در اختيار دارد بايد در اين رقابت ها درخشان ظاهر شود و ما برای تحقق اين هدف تلاش می کنيم.

***

خليل‌زاده: رائول را به خوبی می‌شناسيم
آسيا از توفان زرد ترس دارد

مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: رائول باتجربه و بازيکن بزرگی است اما ما هم برای مهار او برنامه داريم.

شجاع خليل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی تيم فوتبال سپاهان مقابل السد قطر اظهار داشت‌: هميشه بازی‌های اول يک تورنمت حساسيت خاص خودش را دارد ما هم برای صدرنشينی بايد در اولين قدم گام محکمی را برداريم مخصوصا مقابل السد که به نظر من حريف مستقيم ما برای صدرنشينی است.

وی افزود: تيم السد بازيکنان بزرگی مثل رائول را در اختيار دارد بدون شک رويارويی با اين بازيکن بزرگ بسيار سخت است اما ما هم بلديم که چطور مقابل اين بازيکن بايستيم و مطمئن باشيد با تمام وجودمان از دروازه سپاهان مقابل اين بازيکن با کيفيت دفاع خواهيم کرد.

خليل‌زاده خاطرنشان کرد: به نظر ما گروه‌مان با توجه به حضور تيم‌های مثل الهلال، الاهلی و السد گروه سختی است چون اين تيم‌ها بازيکنان با تجربه و بسيار خوبی دارند اما ما هم سپاهان و توفان زرد آسيا هستيم و قطعا حريفان هم با توجه به عملکرد خوب سپاهان در چند سال گذشته در ليگ قهرمانان آسيا به خوبی ما را می‌شناسند و می‌دانند از کوچک‌ترين اشتباه آنها بهترين استفاده را می‌کنيم، حالا بازی در اصفهان باشد يا قطر فرقی ندارد. در نهايت اميدوارم که فردا يک روز خوب را پشت سر بگذاريم و با کسب امتياز کامل با خيال راحت به بازی بعدی فکر کنيم. اين سه امتياز می‌تواند ما را برای صعود از گروهمان بسيار اميدوار کند.

***

تعويض اتوبوس حامل بازيکنان سپاهان
تمرين آخر در ورزشگاه جاسم بن حمد

اتوبوس حامل بازيکنان تيم فوتبال سپاهان که دچار مشکل کوچکی بود، تعويض شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تيم فوتبال سپاهان در اولين ديدار مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا فردا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر می‌رود.

* تيم فوتبال سپاهان اولين تمرين خود را روز گذشته ساعت ۱۶ و ۳۰ در ورزشگاه شماره ۲ باشگاه السد انجام داد.

* تمرين امروز سپاهان از ساعت ۱۹ در زمين اصلی ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود.

* جلسه هماهنگی مسابقه ساعت ۱۲ امروز برگزار شد و سپاهان طبق روال معمول با پيراهن‌های زرد رنگ به ميدان می‌رود.

* بازيکنان سپاهان در هتل وينهام گرند ريجنسی مستقر هستند.

* طی تماسی که اعضای سفارت قطر با مسئولان سپاهان داشتند بازيکنان اين تيم به ضيافت شام دعوت شدند اما به دليل اينکه تمرين سپاهان امشب از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود امکان حضور در اين مراسم وجود نداشت.

* جلسه آناليز تيم السد قطر فردا صبح در هتل محل استقرار اين تيم برگزار می‌شود.

* پس از ورود سپاهان به شهر دوحه اتوبوسی در اختيار اين تيم قرار داده شد که شيشه عقب آن شکسته بود. پس از اعلام اين مسئله به مسئولان قطری، اتوبوس جديدی با امکانات بهتر در اختيار اعضای سپاهان قرار گرفت.

* مسئولان تيم فوتبال سپاهان از ميزبانی السد قطر رضايت کافی دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016