سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الاتحاد عربستان، حريف تراکتورسازی، وارد تبريز شد

اعضای تيم فوتبال الاتحاد عربستان برای ديدار مقابل تراکتورسازی وارد تبريز شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تيم فوتبال الاتحاد عربستان دقايقی پيش وارد تبريز شد.

الاتحاد عربستان با ۳۵ عضو به تبريز رسيد. اعضای اين تيم بعد از ورود به تبريز به هتل پارس می‌روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



الاتحاد عربستان و تراکتورسازی تبريز فردا از ساعت ۱۶ در ورزشگاه يادگار امام به مصاف يکديگر می‌روند.

***

رئيس فدراسيون فوتبال عربستان ميهمان تبريزی‌ها/ هشدار ناظر بازی به تماشاگران

ناظر لبنانی ديدار تراکتورسازی ـ الاتحاد عربستان به تماشاگران تيم تبريزی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازی، رئيس فدراسيون فوتبال عربستان فردا بعد از تماشای مسابقه الشباب راهی تبريز می شود تا در مسابقه تراکتورسازی با الاتحاد حاضر باشد.

مقامات و مسئولين ديگری از عربستان نيز ميهمان تبريزی ها خواهند بود. تيم الاتحاد روز سه شنبه ساعت ۱۱:۴۵ دقيقه از طريق فرودگاه شهيد مدنی وارد تبريز شد تا از CIP راهی هتل محل اقامت خود شوند.

در سال گذشته تبريزی ها به خاطر ميزبانی شايسته از تيم های ميزبان از AFC نمره ۲۰ گرفتند بطوريکه عربستانی ها با ارسال نامه ای به AFC از باشگاه تراکتورسازی تشکر کردند.

تبريزيها به مهربانی شهره هستند و اين موضوع در AFC نيز ثبت گرديد. اميدواريم به همراه هواداران تيم خود امسال نيز تبريز را شايسته تر از سال قبل به دنيا معرفی نمائيم.

* رمضان ماذان ناظر سخت گير لبنانی و حسين غضنفر ناظر داوری از کويت با مسئولين باشگاه تراکتورسازی جلسه ای برگزار کردند، نامبردگان موادی از آيين نامه برگزاری مسابقات را توضيح داده و تذکر دادند استفاده از هرگونه مواد محترقه آتش زا و صوتی و دودزا و شعارهای غير ورزشی و هرگونه اعمال غير حرفه ای مغاير با ورزش فوتبال جرايم سنگينی را متوجه تيم ميزبان خواهد کرد که از جريمه نقدی تا لغو ميزبانی ديدار های بعدی يک تيم را در بر می گيرد، باشگاه تراکتورسازی بدين وسيله از هواداران فهيم و حرفه ای تيم تراکتور می خواهد با حضوری گسترده و پرشور در ورزشگاه و تشويق تيم محبوب خود با ايجاد نظم وآرامش خودشان انتظامات سکوها را بر عهده بگيرند.

با توجه به اينکه ايام آخر سال بوده و چهارشنبه سوری نزديک است لذا مواد محترقه در سطح شهر به چشم می خورد ، ممکن است افرادی بخواهند با مواد محترقه شادی نمايند لذا با تاکيد مجدد ممنوع بودن اين قبيل مواد و همچنين شعار های غير ورزشی انتظار دارد تيم را ياری و مصالح آن را لحاظ نمايند ، با آرزوی موفقيت تيم پيشاپيش از توجه و همکاری هواداران فهيم سپاسگزاريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016