یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تيم ملی فوتبال کويت: توريست نيستيم

تهران - ايرنا - سرمربی تيم ملی فوتبال کويت با بيان اينکه اين تيم و تيم ملی ايران به جام ملت های آسيا ۲۰۱۵ صعود کرده اند،در باره بازی فردا گفت: ما برای گردش به ايران نيامده ايم.

به گزارش ايرنا، ژوران ويرا در ابتدای اين نشست خبری ضمن گلايه از مسوولان فدراسيون فوتبال به خاطر معطلی ۴۰ دقيقه ای گفت:مسوولان برگزاری اين نشست من و بازيکن همراه را ۴۰ دقيقه بيرون نگهداشتند و حتی يک صندلی هم به ما ندادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين نشست با تاخير ۱۵ دقيقه ای شروع شد.

وی گفت:اين بازی فرصت خوبی است تا از برخی بازيکنان خود استفاده کنيم .با توجه به اينکه هردوتيم صعود کرده اند و تغييری در جايگاه آنها ايجاد نمی شود، لذا بازی خوبی خواهيم کرد.

وی گفت: می خواهيم با کسب نتيجه خوب در ايران جايگاه خود را در رده بندی فدراسيون بين المللی فوتبال و کنفدراسيون فوتبال آسيا ارتقاء ببخشيم.

به گفته وی، اختلاف امتيازاين تيم با ايران در گروه زياد است و تيمش نمی تواند صدرنشين گروه شود.

وی اظهارداشت:بازيکنان ما قبلا در عمان وقطر درقالب تيم المپيک بازی کرده اند و در مقابل ايران می خواهيم آنها را در کنار برخی ملی پوشان مورد ارزيابی قرار دهيم.

ويرااضافه کرد: ما امده ايم تا فوتبال بازی کنيم ونماينده کويت هستيم و قصد راضی و خوشحال کردن هواداران خود را داريم.

وی با تکرار اينکه زمين تمرين خوب در اختيار تيم شان گذاشته نشده است، افزود: می خواهم گلايه خود را تکرار کنم . بايد به ما احترام گذاشته می شد . زمانی که تيم ايران به کويت می ايد ما بهترين پذيرايی را می کنيم اما اينجا زمين تمرين خوبی هم دراختيار ما نگذاشتند و ما نيامده ايم راگبی بازی کنيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کويت با بيان اينکه در ايران بوده واز اين کشور شناخت دارد، گفت: می توانستند پذيرايی بهتری از ما داشته باشند.برای انتخاب زمين گزينه ای نگذاشتند و فقط گفتند که در اين مکان تمرين کنيد.

ويرا ادامه داد: نمی خواستم گلايه کنم اما اين حق ماست که ازوضعيت موجود انتقادکنيم.اگرگلايه می کنيم بخاطراين است که ايران بوده ام وآن رامی شناسم.

وی درپاسخ به اين سوال که چرا اينقدر به حاشيه می پردازد و اصلا فنی صحبت نمی کند، گفت: اين حق من است که اين مسايل را مطرح کنم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016