شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیام صادقيان: می‌شد قهرمان شويم

پيام صادقيان گفت: قهرمانی در اين فصل حق ما بود اما ناشکری نمی‌کنيم و خوشحاليم که با کسب سهميه آسيا هواداران را خوشحال کرديم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره برد مقابل استقلال خوزستان، نايب قهرمانی در ليگ برتر و گرفتن سهميه آسيا، آينده خود در پرسپوليس و دعوت شدنش به تيم ملی صحبت کرد.

* با پيروزی بر استقلال خوزستان نايب قهرمان ليگ شديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- بازی واقعا دشواری داشتيم. بعد از گلی که به ثمر رسانديم خيلی منطقی بازی کرديم و احساس را کنار گذاشتيم. به نظر من ديروز هم يک فوتبال زيبا و روی زمين را انجام داديم و هم نتيجه گرفتيم. خوشحاليم که سهميه آسيا را گرفتيم و هواداران را خوشحال کرديم.

* البته در هفته قبل شانس قهرمانی هم داشتيد.
- دقيقا. همه چيز دست خودمان بود و می‌توانستيم با شکست دادن راه‌آهن به قهرمانی برسيم. خيلی حيف شد. امسال زحمات زيادی کشيديم و حق ما قهرمانی بود. آن هم با اين همه مشکلاتی که در طول فصل داشتيم اما ناشکری نمی‌کنيم و اميدوارم فصل بعد در آسيا نتايج خوبی بگيريم.

* در بازی روز گذشته زياد روی تو خطا می‌شد. در يکی از صحنه‌ها هم نزديک بود واکنش خطرناکی به بازيکن استقلال خوزستان داشته باشی!
- ديروز چون روز آخر بود بازيکنان حريف خيلی ما را می‌زدند و اين کار را هم عمدا انجام می‌دادند. آن هم نه يک بار و دو بار که بارها من و عاليشاه و مسلمان را می‌زدند. به نظر من آن بازيکن سيه‌چرده حريف بايد اخراج می‌شد چرا که مدام خطاهای عمدی و بدی انجام می‌داد و داور می‌توانست کارت زرد دوم را به او بدهد. درباره آن صحنه که شما می‌گوييد هم همانطور که گفتم خيلی روی من خطا کردند و واقعا شرايط برايم سخت شده بود. حتی ساير بازيکنان و علی دايی به شدت از نحوه بازی حريف عصبانی شدند. من هم نگران بودم که با اين خطاهای وحشتناک مصدوم شوم.

* اما قبول داری به عنوان يک بازيکن تکنيکی که زياد رويش خطا می‌شود بايد تحمل خودت را بالاتر ببری؟
- بله من قبول دارم اما واقعا بد من را می‌زدند و ديگر نمی‌دانستم بايد چه کار کنم. از هر جا که حرکت می‌کردم سريعا روی من خطا می‌کردند و کلافه شده بودم.

* با مشکلاتی که اين فصل پرسپوليس داشت، در اين تيم می‌مانی؟
- مسلما اگر اين وضعيت تغييری نکند شايد کمتر بازيکنی راضی به ماندن شود. بايد فکری به حال اوضاع مالی پرسپوليس شود. من هنوز برای آينده تصميمی نگرفته‌ام و بايد ببينم شرايط چگونه می‌شود. الان ۵۰ درصد پولم را گرفته‌ام و مشکلات يکی دو تا نيست.

* در اردوی جديد تيم ملی هم جزو دعوت شده‌ها هستی.
- خوشبختانه دوباره به تيم ملی دعوت شدم و اميدوارم که بتوانم پاسخ اعتماد کی‌روش را در اين اردو بدهم. فکر می‌کنم اردوی آفريقای جنوبی و همچنين اردوی اتريش فرصت مهمی برای همه بازيکنان است که خود را نشان دهند و در فهرست نهايی تيم ملی برای جام جهانی حضور داشته باشند. امسال نمايش خوبی در ليگ داشتم و اميدوارم در اردوهای تيم ملی هم عملکرد خوبی داشته باشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016