یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مایلی‌کهن: با وزیر موافقم، مشکل اصلی تیم ملی کی‌روش است

ایسنا ـ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مشکل اصلی تیم ملی به سرمربیگری کی‌روش بر می‌گردد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد مایلی کهن در حاشیه همایش دانش افزایی مربیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا با شما برای مربیگری پرسپولیس صحبت شده بود، گفت: شما این سوال را باید از مسئولان باشگاه بپرسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: من اطلاعی از پرسپولیس ندارم چون اصلا پرسپولیسی نیستم. فقط 20 سال در پرسپولیس بازی کردم.

محمدمایلی کهن همچنین درباره‌ی مشکلات پیراهن تیم ملی نیز اظهار کرد: مشکل اصلی تیم ملی همان چیزی است که آقای وزیر بیان کردند یعنی مشکل ما سرمربی تیم ملی است و در زمینه‌ی پیراهن و جنس پیراهن مشکلی نداریم. شما در نظر بگیرید کی‌روش اردویی را در آفریقای جنوبی با زمینی که کیفیت فوق‌العاده بدی داشت برگزار کرد. اگر آن زمین در ایران بود همه از آن انتقاد می‌کردند پس چطور ایشان تیم ملی را به آفریقا برده و در آنجا اردو برگزار کرده.

وی همچنین در مورد عدم دعوت از هادی عقیلی به تیم ملی نیز گفت: هادی عقیلی یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است که سالهای سال در فوتبال ایران بازی کرده است اما اثری از او در تیم ملی نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در جام جهانی نتیجه می‌گیریم، گفت: ان‌شاءالله که این گونه باشد.

مایلی کهن در پایان در پاسخ به این سوال که نظر شما در موردمربی‌گری علی دایی در پرسپولیس چیست؟ به طعنه گفت: حال شما خوب است؟!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016