دوشنبه 22 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: برخی می‌خواهند به کار تیم ملی خدشه وارد کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین تمرین این تیم در تهران پیش از جام جهانی گفت: با وجود همه عواملی که می‌خواهند به کارمان خدشه وارد کنند، روی هدفمان تمرکز می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال در تهران پیش از جام جهانی 2014 برزیل گفت: حرکت ما رو به جلو است و ما سعی می‌کنیم کاملا روی کارمان متمرکز باشیم. با وجود عواملی که می‌خواهند به کارمان خدشه وارد کنند، ما روی کارمان تمرکز می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت رقبای تیم ملی در جام جهانی هم گفت: تمام اطلاعات لازم را درباره حریفان‌مان داریم. نه تنها عملکرد بازیکنان حریف را در تیم ملی‌شان بلکه در باشگاه‌هایشان هم بررسی می‌کنیم. سعی می‌کنیم فیلم بازی آن‌ها را به خوبی آنالیز کنیم و اطلاعاتش را در اختیار بازیکنان خودمان قرار دهیم.

در ادامه خبرنگار یک رسانه خارجی از کی‌روش پرسید با توجه با اینکه یکی از کاندیداهای حضور در دروازه تیم ملی ایران به دلایل مختلف به تیم ملی دعوت نشده است، وضعیت دفاع و دروازه تیم ملی به چه صورت است؟ کی‌روش پاسخ داد: اگر نتایج ما را دنبال کرده باشید، دیده‌اید که ما به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کردیم و در اکثر بازی‌هایمان گل نخوردیم. من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه خبرنگار دیگری از سرمربی تیم ملی پرسید که با توجه به خروجی اردوی آفریقای جنوبی و برنامه‌های اردوی پیش رو در اتریش، چقدر تیم ملی به اهداف کی‌روش نزدیک شده است؟ او پاسخ داد: در آفریقا دو هدف اصلی داشتیم. در اتریش هم هدف‌هایی را دنبال می‌کنیم. برنامه‌ریزی ما برای سازمان‌دهی تیم و بالا بردن سطح رقابت بین بازیکنان در اردوی اتریش است.

به گزارش ایسنا، کی‌روش پیش از این اعلام کرده بود که دو بازیکن به فهرست 28 نفره فعلی اضافه می‌شود. وی در این باره گفت: در حال حاضر 28 نفر در اردو داریم که طبق درخواست فیفا باید فهرستی شامل 30 نفر را اعلام کنیم تا در نهایت از بین آن‌ها 23 نفر را به برزیل ببریم.

در ادامه خبرنگاری به صحبت‌های وزیر ورزش درباره تیم ملی اشاره کرد و گفت که دکتر گودرزی درباره صحبت‌های دیروزش درباره کی‌روش و تیم ملی توضیح داد و گفت که منظورش این نبوده که کی‌روش مشکل تیم ملی است بلکه به مشکل کی‌روش با پیراهن‌های تیم ملی اشاره کرده است. سرمربی تیم ملی در واکنش به این حرف گفت: اصلا دوست ندارم در شرایطی که 34 روز مانده به جام جهانی درباره این مطالب کوچک صحبت کنیم و امیدوار هستم که برای آخرین بار باشد که درباره این مسئله صحبت می‌کنم. ما استحقاق این را داریم که با آمادگی کامل در جام جهانی حاضر شویم و می‌خواهم بگویم به وزیر محترم ورزش در مورد صحبت‌های من بد اطلاع‌رسانی شده بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: من به منظور حل مشکلات شخصی‌ام با شرکت آل اشپورت همه مسائل را به وکیلم واگذار کردم و قرار است وکیل من مشکلات میان من و آقای جعفری را پیگیری کند و مدارک لازم را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. هیچ گاه دوست نداشتم راجع به این مسئله صحبت کنم.

کی‌روش با تاکید بر این که صحبت‌هایش را به طور کامل به اطلاع وزیر نرسانده‌اند، اظهار کرد: عده‌ای از صحبت‌های من سوء استفاده کرده‌ و برداشت‌های اشتباه خود را به وزیر انتقال داده‌اند. من به هیچ وجه دوست ندارم راجع به مسائل شخصی خودم صحبت کنم و مسائل شخصی من فقط از طریق وکیلم پیگیری خواهد شد و به طور رسمی درباره مشکلاتم اطلاع رسانی می‌کنم. متاسف هستم که مسائل شخصی من و منافع تیم ملی با هم درگیر شده است. باز هم تاکید می‌کنم صحبت‌های من را درست به وزیر اطلاع نداده‌اند.

وی همچنین درباره مشکلات البسه تیم ملی نیز گفت: برای شما سه مثال می‌زنم. ما با سه بازی حساس در شرایطی مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی قرار گرفتیم که کیفیت لباس‌های ما اصلا خوب نبود و در شرایط جوی کره، این قضیه می‌توانست باعث عدم نتیجه‌گیری تیم ملی ایران شود و ما را از جام جهانی دور کند. مثال دوم من این است که اگر شخصی شماره پایش 34 باشد و شما کفش 24 به او بدهید مطمئنا نمی‌تواند با آن راه برود. مثال سومم برای شما این است که اگر یک دست گرمکن به شما بدهند و با آن صبح و بعدازظهر و به مدت 21 روز تمرین کنید این اصلا مناسب نیست. متاسفم که این گونه مسائل را مطرح می‌کنم.

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ برای آقای وزیر بد اطلاع‌رسانی شده است و من مجبور شدم به خاطر همین، خودم الان صحبت کنم و یک سری مسائل را مطرح کنم. مسائل شخصی من به هیچ عنوان مربوط به منافع تیم ملی ایران نیست. اگر من از لحاظ مالی بدهی به آن شرکت داشته باشم، مقابل شما و خدا اعلام می‌کنم که من مدیون آنها هستم. مطمئنا همه این مسائل را از طریق وکیلم پیگیری خواهم کرد.

کی‌روش در پایان خاطرنشان کرد:‌ از همه هواداران و رسانه‌ها بابت مطرح شدن چنین مسائلی عذرخواهی می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016