پنجشنبه 2 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کره جنوبی اولين تيم صعود کننده به مرحله نيمه نهايی


سون هيونگ مين

تهران - ايرنا - تيم فوتبال کره جنوبی در يک ديدار نفس گير و جذاب و با درخشش سون هيونگ مين موفق شد با شکست تيم ازبکستان به مرحله نيمه نهايی جام ملتهای آسيا راه يابد.

به گزارش ايرنا، ديدار تيم های کره جنوبی و ازبکستان از ساعت ۱۱ به وقت ايران در ورزشگاه ملبورن استراليا با قضاوت فهد الميرداسی از عربستان سعودی آغاز شد. اين ديدار در وقت قانونی ۹۰ دقيقه ای با نتيجه تساوی بدون گل به پايان رسيد و به وقت اضافه کشيده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ديدار برخلاف برخی ديدارهای جام ملتهای آسيا با استقبال خوب تماشاگران روبرو بود.

تيم کره جنوبی در اين ديدار با دو گل در دقايق ۱۰۳ و ۱۱۹ سون هيونگ مين به پيروزی رسيد و به مرحله نيمه نهايی راه يافت.

بازيکنان تيم ملی فوتبال ازبکستان در شروع اين مسابقه بهتر کار کردند، اما کره جنوبی پس از گذشت ۲۰ دقيقه نبض بازی را در دست گرفت. در نيمه دوم ازبکستان مجددا شروع خوبی داشت و چندين حمله بر روی دروازه کره جنوبی طراحی کرد، اما در ادامه مسابقه اين کره جنوبی بود که با حملات گسترده دروازده ازبکستان را با خطر روبرو کرد. آنها حتی در دقيقه ۸۲ از سوی کيم می توانستند گل پيروزی بخش را به ثمر برسانند.

در دقايق پايانی وقت های قانونی دوباره ازبکستان ميدان را در دست گرفت.

در ادامه اين مسابقه و در وقت اضافه اول، سون هيونگ مين در دقيقه ۱۰۳ سرانجام موفق به گلزنی برای تيم کره جنوبی شد.

ازبکستان که بعد از دريافت گل چيزی برای از دست دادن نداشت، بازی رو به جلويی را به نمايش گذاشت و بازيکنان کره که به نظر می رسيد از نظر قوای جسمانی تحليل رفته بودند تا دقايق پايانی وقت های اضافی از تک گل خود در وقت اضافی دفاع کردند. در دقايق پايانی وقت اضافه دوم و در دقيقه ۱۱۹ با ضد حمله سريع و با پاس استادانه «چا دوری» بازيکن با تجربه کره جنوبی، سون هيونگ مين دومين گل اين تيم را به ثمر رساند تا به عنوان اولين تيم صعود کننده به مرحله نيمه نهايی نام خود را ثبت کند.

در اين ديدار، کواک تی وی و کی سونگ يونگ از کره جنوبی و آنزر اسماعيل اف و ويتالی دنيسوف از ازبکستان از داور کارت زرد دريافت کردند.

در صورتی که تيم ملی فوتبال ايران فردا (جمعه) موفق به شکست عراق شود، در مرحله نيمه نهايی که روز دوشنبه هفته آينده پيگيری می شود، به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016