چهارشنبه 19 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

زمان تقدیر یا تحقیر؟٬ حمید فرخنده

Hamid Farkhondeh6.gif
درکنار صحنه های شادی و استقبالی که مردم از توافق حاصل شده در خیابان های تهران، فضای مجازی و هنگام استقبال از دکتر ظریف و تیم اش به عمل آوردند، برخی از ایرانیان در جایگاه روشنفکر یا مفسر سیاسی در منطقی عجیب و تحلیلی غریب در همان ساعات اولیه پس از اعلام توافق به مذمت آن پرداختند. از سر تحقیر و تخفیف توافق هسته ای را نوشیدن جام زهر برای حکومت یا مشخصا رهبر جمهوری اسلامی ایران نامیدند. ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
8 آذر» خاطره مهدوی‌کيا از بازی مقابل استراليا
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: برای دوره مربيگری به اروپا می‌روم

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد بازی‌های گذشته را فراموش کرد، شرايط سخت است اما پرسپوليس اين فرصت را دارد که مسير صعود را هموار کند و هواداران عاملی هستند که می‌توانند ورق اين بازی را به سود سرخپوشان برگردانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا و به نقل از باشگاه پرسپوليس؛ مهدی مهدوی‌کيا گفت: بازی امروز برای تعيين سرنوشت گروه تعيين کننده است و من اميدوارم پرسپوليس با پيروزی در اين بازی مسير صعود را هموار کند. البته با توجه به اينکه پرسپوليس در اين بازی محمد نوری و محسن بنگر را ندارد، شرايط کمی سخت است. طبعا فشار روانی هم با توجه به نتايج اخير سنگين است. عاملی که می‌تواند موازنه قوا را عوض کند، حضور هواداران است. هواداران بايد بازی‌هايی که گذشته را فراموش کنند و حضورشان می‌تواند شرايط را تغيير دهد. در جريان بازی لحظات خاصی پيش می‌آيد که اگر در جريان آن هواداران به خوبی تيم را حمايت و تشويق کنند ورق برمی‌گردد.

مهدوی‎کيا خاطرنشان کرد: بسيار مهم است که هواداران در وهله اول حضور گسترده‌ای داشته باشند و در وهله بعدی تشويق تا آخرين لحظه مهم است. ممکن است بازی گره بخورد يا حادثه‌ای روی بدهد و در آن لحظات هواداران نقش مهمی در احيای روحی و روانی تيم خواهند داشت. شخصا در پرسپوليس از اين تجربه‌ها بسيار داشته‌ام. بازی‌های تاريخی و ماندگاری را با هواداران تجربه کرده‌ايم و اين مساله هميشه می‌تواند تکرار شود.

وی درباره فعاليت‌های خود نيز گفت: در حال حاضر که مشغول تيم دانش آموزی ايران هستم و قرار است در رقابت‌های بين‌المللی شرکت کنيم. همچنين در تدارک شرکت در کلاس مربيگری اروپايی هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016