دوشنبه 7 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی سرپرست تيم ملی فوتبال ایران می شود

خبرآنلاین ـ ورزش > فوتبال ملی - سرانجام از بازيکن سابق تيم ملی در جام جهانی ۹۸ که قرار است به عنوان سرپرست روی نيمکت ايران بنشيند، رونمايی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين؛ افشين پيروانی به احتمال فراوان ظرف روزهای آينده به عنوان سرپرست جديد تيم ملی معرفی می شود و در عشق آباد، رقيب کفاشيان برای نشستن روی نيمکت ايران خواهد بود! چند روز قبل فدراسيون ليست ايران برای اعزام به ترکمنستان را برای بازی روز ۲۶ خردادماه در اختيار شورای برون مرزی قرار داد. در اين ليست نام علی کفاشيان به عنوان سرپرست تيم ملی و سرپرست کاروان اعزامی ذکر شده و احتمالا ظرف روزهای آينده و پس از قطعی شدن حضور پيروانی، نام او به عنوان سرپرست در ليست اضافه می شود.

هنوز جزئيات زيادی از مذاکرات کارلوس کروش با افشين پيروانی به بيرون درز نکرده اما منابع خبری از تماس تلفنی و حتی ديدار اين دو در شهرک غرب خبر داده اند. شايعات درباره حضور پيروانی در تيم ملی، از مدت ها پيش مطرح بود. ابتدا از او به عنوان دستيار ايرانی کروش نام می بردند اما کروش ترجيح داد تا پست سرپرستی را به پيروانی بسپارد. کاپيتان سابق تيم ملی و پرسپوليس تا اين لحظه واکنشی به اخبار نشان نداده و تنها گفته هيچ صحبتی از سوی کادر فنی تيم ملی با او صورت نگرفته است.

پيروانی به زبان انگليسی تسلط دارد و بعد از جام ملت ها، يکی از موافقان اصلی برای ادامه همکاری کروش با تيم ملی بود. او همچنين با اغلب بازيکنان تيم ملی رابطه نزديکی دارد. پيروانی تا پيش از اين سابقه سرپرستی نداشته و به عنوان مربی و سرمربی فعاليت کرده است. بايد ديد او در پست جديد می تواند به وظايفش به درستی عمل کند؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016