یکشنبه 6 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

چراغ سبز عابدينی برای سرپرستی تيم ملی: بدم نمی‌آيد بيايم!

عضو مجمع فدراسيون فوتبال با بيان اينکه بدش نمی‌آيد به عنوان سرپرست تيم ملی فوتبال ايران انتخاب شود، گفت: اين بضاعت را در خودم می‌بينم که سرپرست تيم ملی شوم.

امير عابدينی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر پيشنهاد سرپرستی تيم ملی فوتبال ايران به وی، اظهار کرد: با من در اينباره صحبت نشده است ولی در يک جلسه، اسم من مطرح شد. بعضی از دوستان به من عنايت داشتند و در جلسه‌ای گفته‌اند که اگر عابدينی سرپرست شود، موفقيت رقم می‌خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سئوال که «آيا خودش تمايل به پذيرش اين پست را دارد يا خير؟» گفت: ته دلم را بگويم، بله. وجدانا بدم نمی‌آيد سرپرست تيم ملی شوم. اين بضاعت را هم در خودم می‌بينم ولی در اينصورت، بايد ديد فدراسيون فوتبال چه توقعی از سرپرست دارد و چه جايگاهی برای آن مدنظر دارد. بايد ديد آيا اين توقعات با آنچه که مدنظر من است تطابق دارد يا خير. در صورت تطابق، بدم نمی‌آيد سرپرست شوم.

عضو مجمع فدراسيون فوتبال در خصوص اينکه در چندسال گذشته همواره يکی از منتقدان کارلوس کی‌روش بوده و حالا چطور می‌خواهد در کنار او کار کند، تصريح کرد: انتقاد من اين بود که بايد تکليف کی‌روش مشخص شود. بايد بخش‌هايی از قرارداد سرمربی تيم ملی جرح و تعديل می‌شد. حرف من اين بود که قراردادی ننويسيم که بعدها ۱۰‌ها مشکل در کنارش باشد.

عابدينی ادامه داد: بستر بايد برای فعاليت کی‌روش فراهم باشد. نمی‌شود کی‌روش برنامه بدهد و اين برنامه‌ها به خاطر فراهم نبودن شرايط به حاشيه برود. بايد به برنامه‌های سرمربی تيم ملی بها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: اينکه الان سازمان ليگ برنامه‌هايش را با برنامه‌های کی‌روش برای تيم ملی تطبيق می‌دهد، به معنای حمايت از تيم ملی است. پيش از اين مديرانی که کنار کی‌روش بودند، کسانی نبودند که مشکلات را حل کنند. شايد کی‌روش در اين بخش‌ها حق داشته است.

عضو مجمع فدراسيون فوتبال با بيان اينکه تاکنون با کی‌روش صحبتی نداشته تا از مشکلاتش با خبر باشد، تاکيد کرد: شايد بتوان با گفتگو مشکلات را حل کرد. همه می‌دانند که من در کار کلان اهل تعامل هستم.

عابدينی درباره اينکه چقدر برای انتخابش به عنوان نيمکت تيم ملی شانس قائل است، گفت: من شانس زيادی قائل نيستم چون اين موضوع هم بعد از چند روز فراموش می‌شود!

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس در بخش ديگری از صحبت‌هايش در خصوص حضور هدايتی در مزايده باشگاه پرسپوليس، اظهار کرد: هدايتی همچنان مصمم به خريد باشگاه است. ما چند روز پيش هم با پيشکسوتان جلسه داشتيم و مقرر شد هسته مرکزی اين کار را پيگيری کند.

عابدينی همچنين درباره اينکه مالک جديد باشگاه می‌تواند ۲۰ درصد سهام پيشکسوتان و هواداران را ندهد، گفت: اگر هدايتی باشگاه را بگيرد قطعا اين کار را می‌کند. هدايتی اين ۲۰ درصد را برای خودش نمی‌خواهد و هدفش اين است به هواداران و پيشکسوتان بدهد. اما شايد بعضی از شرکت‌ها اين کار را نکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016