پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

جشن صعود ۱۰۰ هزار نفره پرسپولیس در آزادی

1683287.jpg
تیم فوتبال پرسپولیس به لطف پیروزی برابر بنیادکار ازبکستان، جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد تا در این مرحله به مصاف تیم الهلال عربستان برود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله گروهی سیزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، امشب چهارشنبه با انجام دو مسابقه همزمان از گروه A به پایان رسید که تیم پرسپولیس با برتری ۲ بر یک مقابل بنیادکار ازبکستان، جواز حضور در مرحله بعدی این رقابتها را بدست آورد.

در این مسابقه که در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد، محمد نوری (۴۹) و یورا بائف (۷۲- گل به خودی) برای پرسپولیس و سردار رشیدوف (۶۱) برای بنیادکار گل زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، فرناندو گابریل (۵۰- هادی نوروزی)، امید عالیشاه (۸۸- رضا خالقی‌فر)، احمد نورالهی، محمد نوری و مهدی طارمی (۱+۹۰- علیرضا علیپور) در این بازی برای سرخپوشان به میدان رفتند.

در دیگر بازی این گروه لخویا با نتیجه ۳ بر یک از سد میزبانش النصر عربستان عبور کرد تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرده و باعث حذف النصر شود. یوسف مساکنی (۲۸)، نام تائه هی (۳۲) و سباستین سوریا (۵۸- پنالتی) برای لخویا و حسن الراهب (۳۶) برای النصر در این بازی گل زدند.

در پایان دیدارهای این گروه، تیم فوتبال لخویا قطر با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد و پرسپولیس ایران با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه، راهی مرحله حذفی شد. النصر عربستان با ۸ امتیاز و بنیادکار ازبکستان با یک امتیاز از صعود به مرحله بعدی باز ماندند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه میزبان الهلال عربستان است و دیدار برگشت دو تیم روز سه‌شنبه ۵ خردادماه برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016