سه شنبه 22 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پاسخ برانکو به بیداری بازیکنان پرسپولیس تا نیمه شب!

1429491385915_IMG_0252.jpg
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید می داند داربی برای هواداران چه اهمیتی دارد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: از فردا تمرینات تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود. قصد داریم تمرینات‌مان را در آرامش کامل انجام دهیم و به خاطر همین موضوع از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. بازیکنان باید هرچه بیشتر تمرکزشان روی کار باشد زیرا ما دو مسابقه بسیار مهم در تهران پیش رو داریم. ابتدا باید به مصاف استقلال برویم و بعد نیز باید برابر الهلال قرار بگیریم. همه تمریناتمان در این هفته ساعت 17 آغاز خواهد شد و هر روز ساعت 16:30 بعد از ظهر قبل از تمرین هر خبرنگاری که بیاید می تواند بیاید و در کنفرانس خبری شرکت کند. روز پنج شنبه هم 15 دقیقه تمرین به روی خبرنگاران باز است.

در ادامه خبرنگاری خطاب به برانکو گفت بعضی از مربیان همچون مرفاوی از اینکه شما تیم دوم‌تان را به مصاف گسترش فولاد فرستادید ناراحت هستند که برانکو جواب داد: تیم پرسپولیس به مصاف گسترش فولاد رفته بود یعنی همه بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد دارند جزو تیم پرسپولیس هستند. من تیم یک و دو را به رسمیت نمی‌شناسم.

وی ادامه داد:‌ این صحت ندارد که ما فوتبال پاکی ارائه نکردیم. در دیدار مقابل گسترش فولاد قوی ترین تیمی که در اختیار داشتیم را به میدان فرستادیم. حتی امروز هم ریکاوری را انجام می‌دهیم. ما نورمحمدی را به دلیل دریافت کارت زرد در اختیار نداشتیم و محمد خانزاده نیز به دلیل محرومیت 9 ماهه نمی توانست برای ما بازی کند. بیش از این بازیکن در اختیار نداشتیم که بخواهیم به میدان بفرستیم. صادقیان هم از تیم کنار گذاشته شده است و بنگر هم مصدوم است یعنی 4 بازیکن ما محروم یا مصدوم هستند. این بازیکنان، بازیکنان فیکس ما بودند. ما می‌خواستیم در آن‌جا پیروز بشویم و برای کسب پیروزی تلاش کردیم اما متاسفانه در شرایط خیلی بدی دو گل دریافت کردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: البته این را هم باید اضافه کنم حمیدرضا علی عسگر هم قصد داشت با ما به تبریز بیاید اما صبح روز بازی گفت به دلیل مصدومیت نمی تواند بازی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما گفته‌اید محسن بنگر نمی تواند در داربی بازی کند و قرار است او را برای بازی الهلال نگه دارید که برانکو پاسخ داد: من هنوز درباره محسن بنگر اظهار نظر نکرده‌ام. او تازه دو نوبت در کنار ما تمرین کرده است. باید ببینیم اوضاع او به چه نحوی پیش خواهد رفت. طبیعتا بنگر نمی‌تواند از آمادگی کامل بهره ببرد زیرا یک ماه از تمرین‌ها دور بوده است.

در بخش دیگری از این گفت‌وگو یکی از خبرنگاران خطاب به برانکو گفت قبل از دیدار تیم‌تان مقابل گسترش فولاد تبریز بعضی از بازیکنان‌تان تا 5 صبح بیدار بودند و از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند که برانکو پاسخ داد:‌ شما از روی چه اصولی این حرف را می‌زنید؟ آیا واقعا می شود که متوجه شد که آن‌ها در آن ساعت از شب از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کردند؟ من ساعت 11 به بازیکنانم سر زدم و آن‌ها در رختخواب‌هایشان بودند. کل شب را که نمی‌توانم دائما به بازیکنان سر بزنم.

بازیکن باید خودش احساس مسئولیت کند که در تیم بزرگی چون پرسپولیس بازی می‌کند اما اگر کسی مدرکی دارد که آن‌ها تا دیروقت بیدار مانده‌اند به من نشان بدهد. طبیعتا می دانم در وایبر و واتس‌آپ ساعت ارسال پیام کاربران مشخص است اما گاهی اوقات به خاطر مشکلات اینترنت پیام‌ها دیر رد و بدل می‌شود. اگر تیم با گسترش فولاد و یا استقلال بازی داشته باشد و این موضوع برای بازیکنان مقدس نباشد در بازی کاملا مشخص خواهد شد.

برانکو در ادامه اضافه کرد: من به مسابقات داربی علاقه مندم اما طبیعتا باید ببینیم تیم‌ها در چه فرمی هستند. من می دانم این بازی برای هواداران مهم است و طبیعتا ما مربیان همیشه می گوییم همه مسابقات یک جور است و این موضوع هم درست اما فرق می‌کند وقتی رئال و بارسا با هم بازی می کنند و یا رئال به مصاف ویارئال می‌رود. این بازی ها یکسان نیست. مسابقات داربی بازی هایی هستند که علائق خاصی به سمت آن‌ها می‌آیند و این بازی اهمیت خاصی دارد و می دانم که این بازی برای هواداران هم اهمیت خاصی دارد. علی رغم احترامی که برای همه حریفان قائلم، من شخصا افتخار می کنم که می‌خواهم در این بازی روی نیمکت پرسپولیس بنشینم.

برانکو اضافه کرد: داربی‌ها خاص هستند یا خیلی جذابند یا خیلی جذاب نمی‌شوند اما همیشه جالب توجه هستند. تماشاچیان به این بازی علاقه زیادی دارند. در این زمینه هم قانونی وجود ندارد. مهم ترین مساله این است که هر دو تیم دوست دارند پیروز شوند و هر دو تیم به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن هستند.

او درباره تقابلش با امیر قلعه نویی نیز گفت: امیر قلعه نویی یکی از پرافتخارترین مربیان ایران است و می تواند به سوابق مربیگری‌اش افتخار کند. او قهرمان ایران شده و تجربیات بالایی در این زمینه دارد. او سرمربی تیم ملی ایران بوده و سابقه درخشانی دارد. من فقط به او تبریک می گویم و افتخار می‌کنم.

برانکو در ادامه درباره این موضوع که امیر قلعه‌نویی در مقابل همه مربیان خارجی متحمل شکست شده است نیز گفت: ان‌شاالله ما هم به پیروزی برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی داربی را فدای دیدار مقابل الهلال می کنید یا خیر گفت: من حتی در مسابقه مقابل گسترش فولاد ثابت کردم با هرگونه نقشه کشی مخالفت دارم .اگر به یاد داشته باشید مقابل پیکان با بهترین تیم ممکن بازی کردیم. می دانستیم بعد از آن بازی سه مسابقه حساس پیش رو داریم. من می‌گویم هرگز نباید نقشه کشی کنیم. هرگونه نقشه‌کشی سرانجام بدی را به دنبال خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که نتیجه داربی را چگونه پیش بینی می کند گفت:‌ من پیشگوی خوبی نیستم اما مربی خوبی هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016