سه شنبه 22 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سلطان بیماری اش را تائید کرد/خبری که پروین دوست نداشت مردم بفهمند

735430_781.jpg
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران با بیان اینکه دوست نداشت با رسانه‌ای شدن خبر کسالتش هواداران را نگران کند، گفت: با دعای هواداران حالم خوب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پروین در خصوص آخرین وضعیت بیماری‌اش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: متاسفانه چند روز کسالت داشتم و این موضوع برخلاف میل باطنی‌ام رسانه‌ای شد. دوست نداشتم باعث نگرانی هواداران شوم و خدا را شکر درحال حاضر به خواست خدا و با دعای هواداران حالم خوب است. از همه دوستان و هوادارانی هم که پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که پس از انتشار خبر بستری شدنش در بیمارستان پیامی با همین مضمون را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده بود، با اشاره به بازی‌های پیش روی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی‌های مهمی دارد و من امیدوارم پرسپولیس هم در دربی و هم در مجموع دو بازی با الهلال به برتری برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران اضافه کرد: البته خیلی مهم است که هواداران به ورزشگاه بیایند. در این دو بازی آسیایی هم که هواداران آمدند و ورزشگاه را پر کردند، یک جورهایی پرسپولیس دوباره زنده شد. از هواداران می‌خواهم برای هر دو بازی الهلال و دربی از همین حالا برنامه بریزند و به ورزشگاه بروند زیرا حضورشان واقعا تاثیر خودش را می‌گذارد و در بازی با النصر و تیم ازبکستانی این مساله کاملا معلوم شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس هم حتما تمام تلاش خودشان را می‌کنند. این چند بازی خیلی مهم است. مهم نیست پرسپولیس و استقلال کجای جدول هستند و چه شرایطی دارند، دربی جدای از تمام این مسائل است و حساسیت دارد.

پروین همچنین گفت: بازی با الهلال هم جای خودش را دارد. باید کار را در تهران تمام کرد و با یک ذخیره خوب به عربستان رفت. این بازیکنان در یکسری از بازی‌ها نشان دادند توانایی زیادی دارند. حالا هم مطمئن باشند، هر قدر بیشتر تلاش کنند هواداران آن را بی‌جواب نمی‌گذارند و امیدوارم با نتیجه خوب در دربی، با یک روحیه بهتر برای بازی با الهلال بروند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016