چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: داربی برای ما از فينال جام‌جهانی هم مهمتر است

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه داربی جمعه از فينال جام‌جهانی برای او پرسپوليسی‌ها مهمتر است، گفت: ما ليونل مسی نداريم و بايرن‌مونيخ نيستيم و بزرگترين ستاره ما خود پرسپوليس است.

به گزارش ايسنا، برانکو اينوانکوويچ در حاشيه تمرين امروز (چهارشنبه) تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اين کنفرانس را تشکيل دادم تا برای مردم اطلاع‌رسانی جديدی داشته باشم. طبيعتا تمرين‌های‌ خوبی را پيش از داربی انجام می‌دهيم. هادی نوروزی ديروز تمرين کمی انجام داد. در واقع ضربه‌ای که به سر او وارد شده، باعث درد او شده است. احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، مايکل اومانا و خانزاده را نيز در اختيار نداريم اما هيچ توجيهی نيست. قرار است ۱۱ بازيکن پرسپوليس به مصاف استقلال بروند. من ۱۱ شير را به مصاف استقلال می‌فرستم تا قلب‌شان را برای موفقيت تيم فدا کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره ديدار بايرن و بارسا نيز گفت: بايرن به تيمی باخت که بهتر از او بود. بارسلونا قوی‌ترين خط حمله جهان را در اختيار دارد. وقتی تيمی به نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان راه پيدا کند يعنی آن تيم موفقيت را کسب کرده است. ما اما برنامه خودمان را پيش‌رو داريم و به مسابقه خودمان فکر می‌کنيم.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس بازيکنی دارد که در صورت وجود گره در بازی جمعه، با خلاقيتش بتواند مشکل را حل کند، گفت: متاسفانه ما مسی را نداريم و بايرن هم نيستيم. بايرن و رئال مادريد هم مسی را ندارند. او يکی از بهترين بازيکنان تاريخ فوتبال دنيا بوده است. ما خوشبين هستيم و می‌دانيم بزرگ‌ترين ستاره ما در پرسپوليس کيست. در واقع همان خود پرسپوليس است.

او در پاسخ به اين سوال که آيا هافبک‌های پرسپوليس می‌توانند در تقابل با هافبک‌های استقلال بهتر عمل کنند يا خير گفت: بله من همه مسائل را می‌دانم. قلب تيم هميشه مهم‌تر از ساير بخش‌هاست و استقلال در اين پست بازيکنان خوبی دارد. طبيعتا ما هم کيفيت بالايی داريم و بازيکنانی داريم که بتوانند تقابل به‌مثل کنند. ما می‌توانيم به مصاف آن‌ها رفته و همينطور به مصاف بنيادکار و سپاهان برويم. برای من بزرگ‌ترين انگيزه مسابقه برای پرسپوليس است و به اين توجه نمی‌کنم که در نيمکت مقابل چه فردی نشسته است. قبلا هم گفته‌ام قلعه‌نويی يکی از مفاخر استقلال است؛ مربی‌ای که بارها قهرمان کشور شده و سرمربی تيم ملی ايران بوده است. او در کنار پرسپوليس بزرگ‌ترين تيم ايران را سرمربی‌گری می‌کند. من به او تبريک می‌گويم.

وی افزود: داربی برای ما حتی مهم‌تر از فينال جام‌جهانی است و از روز عيد مبعث شروع می‌کنيم تا تمرين‌های‌مان را برای بازی با الهلال پشت‌سر بگذاريم. طبيعتا همه اطلاعات لازم را جمع‌آوری کرده و استقلال را آناليز کرده‌ايم. استقلال فقط در سمت راست خوب عمل نمی‌کند. آن‌ها يک تعادل خوب در سمت راست و چپ خود دارند و نمی‌شود فقط به يک سمت زمين ما توجه کنيم. ما با تيم استقلال مواجه هستيم.

در ادامه خبرنگاری پرسيد که عمق خط دفاع استقلال نقطه ضعف اين تيم است، آيا فکری به حال استفاده از اين نقطه ضعف کرده‌ايد که برانکو پاسخ داد: از شما تشکر می‌کنم که درباره تيم حريف من به من اطلاعات می‌دهيد اما من در پاسخ می‌خواهم که اسرارم را برای خودم نگه دارم. اگر ما بلد باشيم از ضعف‌های حريف استفاده کنيم، اوضاع خوب خواهد شد.

برانکو افزود: ما آرامش داريم. تنها مشکلی که ما را اذيت می‌کند، مقالات يا ابراز نظراتی است که روی بازيکنان تاثير می‌گذارند هرچند بازيکنان بايد قوی‌تر باشند. اگر می‌خواهند در پرسپوليس بازی کنند بايد بلد باشند فشار رسانه‌ها را تحمل کنند. البته فشار هيات مديره را نيز تحمل کنند.

برانکو درباره دروازه‌بانان داربی هم گفت: تا جايی که به دروازه‌بانان مربوط می‌شود من نمی‌توانم درباره دروازه‌بان استقلال صحبت کنم اما وحيد طالب‌لو زمانی برای من بازی می‌کرد. او زمانی که من سرمربی تيم ملی بودم، دروازه‌بان فيکس استقلال بود اما با کارشناسانی که گفته‌اند پرسپوليس دروازه‌بان درجه يک ندارد موافق نيستم. من به سوشا مکانی اعتقاد بی‌حد و حصری دارم و فکر می‌کنم در خلال زمستان آينده کی‌روش را وادار کند تا به تيم ملی دعوتش کند و به او بازی دهد. البته هر کسی می‌تواند اشتباه کند و سوشا نيز از اين قضيه مستثنی نيست. بهترين دروازه‌بان دنيا هم اشتباه می‌کند. بهترين دروازه‌بان دنيا گل دومی که از بارسا دريافت کرد را از زاويه موافق خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016