چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: مقابل بنگر تعظيم می‌کنم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس می‌گويد حاضر است مقابل بنگر تعظيم کند.

برانکو ايوانکوويچ در گفت‌وگو با ايسنا، درباره آخرين پيروزی پرسپوليس مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: ما پيروزی ارزشمندی را به دست آورديم. پيروزی‌ای که به خاطر آن هواداران‌مان واقعا خشنود شدند. هوادارانی که مشتاقانه ما را تشويق کردند تا به پيروزی برسيم. من واقعا از صميم قلب از آن‌ها تشکر می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم پرسپوليس در ادامه درباره مصدومان تيمش هم گفت: ما چند بازيکن مصدوم همچون محسن بنگر، گابريل و حتی هادی نوروزی داريم. من می‌خواهم مقابل بنگر تعظيم کنم که با وجود اينکه چند بار مصدوم بود در کوتاه‌ترين زمان ممکن خود را به شرايط آرمانی رساند تا به تيم و پرسپوليس کمک کند. چند ماه بود که تمرين نکرده بود. البته ساير بازيکنان مصدوم‌مان هم همين وضعيت را دارند. من واقعا از آن‌ها تشکر می‌کنم که با تمام وجود برای پرسپوليس بازی کردند. در رياض سعی می‌کنيم بهترين نفرات‌مان را به ميدان بفرستيم تا بهترين نتيجه ممکن را کسب کنيم.

برانکو در ادامه به صحبت‌های برخی از پيشکسوتان پرسپوليس اشاره کرد و گفت: از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که به پرسپوليس لطف دارند. من تمام توصيه‌های آن‌ها را می‌شنوم. ما در رياض بازی سختی پيش رو داريم و بايد طوری به مصاف به الهلال برويم که در نهايت تيم صعود کننده ما باشيم. اين را می‌دانم که آن‌ها تيم قدرتمندی هستند و از کيفيت بالايی برخوردارند اما ما هم پرسپوليسيم و برای بهترين نتيجه به مصاف الهلال می‌رويم.

برانکو در ادامه در پاسخ به اين سوال که برنامه‌ آماده‌سازی پرسپوليس برای فصل آينده از چه زمانی آغاز می‌شود گفت: ما طوری برنامه‌ريزی کرده‌ايم که ۲۹ يا ۳۰ خردادماه برنامه آماده‌سازی تيم را پيگيری کنيم. البته اردوهای خارجی را هم پيش‌بينی کرده‌ام که اميدوارم بتوانيم به اين اردوها هم برويم و تيم را آماده حضور در ليگ پانزدهم کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016