سه شنبه 29 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

شکست الهلال عربستان برابر پرسپوليس ايران

پرسپوليس ايران در ديدار رفت مرحله يک‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا برابر الهلال به برتری ارزشمند يک بر صفر دست يافت.

به گزارش ايسنا، پرسپوليس ايران در ديدار رفت مرحله يک‌چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادی الهلال عربستان را شکست داد تا کارش در ديدار برگشت بسيار راحت شود. ديدار رفت پرسپوليس و الهلال در مرحله يک‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و اين در حالی بود که از ساعت‌ها پيش از آن تمام سکوهای ورزشگاه پر شده بود.

در ۱۰ دقيقه ابتدايی بازی دو تيم با احتياط بازی کردند و بيشتر يکديگر را محک می‌زدند. در اين دقايق يک بار پرسپوليس و يک بار الهلال به دروازه حريف خود نزديک شدند و توانستند موقعيت نيمه خطرناکی ايجاد کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دقيقه ۱۳ هادی نوروزی با پاس عمقی زيبای محمد نوری از سمت چپ دروازه الهلال حرکتی سريع را به سمت محوطه جريمه حريف آغاز کرد اما سانترش با برخورد به مدافع الهلال به کرنر رفت. پرسپوليسی‌ها از اين کرنر سودی نبردند.

دقيقه ۲۵ اولين خطر جدی بازی با حمله بازيکنان الهلال رقم خورد. الدوساری از سمت راست دروازه پرسپوليس به خط عرضی زمين نزديک شد و پاس عرضی‌اش توپ را به داخل محوطه جريمه فرستاد اما سوشا مکانی درست از جلوی پای مهاجم عربستانی توپ را جمع کرد.

دقيقه ۲۸ دروازه پرسپوليس باز شد اما داور به نشانه آفسايد در سوتش دميد. اين در حالی بود که به نظر می‌رسيد داور در اتخاذ اين تصميم اشتباه کرده و همين مساله باعث شد که بازيکنان الهلال به شدت به تيم داوری اعتراض کنند. چند دقيقه بازی متوقف بود و بازيکنان الهلال همچنان به داور اعتراض می‌کردند. در نهايت داور بر رای خود پافشاری و گل را مردود اعلام کرد.

دقيقه ۳۴ اميد عاليشاه به سرعت به سمت دروازه الهلال حرکت کرد و در فاصله حدودا ۳۰ متری دروازه با خطای سلمان الفرج متوقف شد. داور بازيکن الهلال را با کارت زرد جريمه کرد و يک ضربه ايستگاهی به پرسپوليس داد. هادی نوروزی توپ را به روی دروازه فرستاد ولی حاصلی نداشت.

دقيقه ۴۱ تعادل مهاجم الهلال نزديکی‌های محوطه جريمه به هم خورد تا تيم مهمان صاحب يک ضربه ايستگاهی شود. اين ضربه موقعيت خطرناکی ايجاد کرد و توپ در چند رفت و برگشت برای پرسپوليسی‌ها خطرساز شد اما در پايان همان توپ به ضد حمله پرسپوليس تبديل شد و اين تيم به يک ضربه کرنر دست يافت.

نيمه دوم:

در اين نيمه عربستانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان ۵ دقيقه نخست نيمه دوم دو بار دروازه پرسپوليس را به شدت تهديد کردند. در مقابل پرسپوليسی‌ها برنامه خاصی برای حمله نداشتند و بيشتر سعی می‌کردند که بر بازی مسلط شوند.

دقيقه ۵۱ بالاخره سرخ‌پوشان حمله‌ای به سمت دروازه الهلال تدارک ديدند اما در آخرين لحظه هادی نوروزی با بی دقتی موقعيت به دست آمده را خراب کرد و داخل محوطه جريمه توپ را به بدن مدافع الهلال کوبيد.

دقيقه ۵۸ چيزی نمانده بود که الهلال به گل برسد اما واکنش عالی مکانی که توپ را از داخل محوطه شش قدم دفع کرد باعث شد که نتيجه بازی همچنان بدون گل مساوی بماند.

دقيقه ۶۷ باز هم سوشا مکانی دروازه تيمش را نجات داد. اين بار هم مهاجم الهلال به تنهايی وارد محوطه جريمه پرسپوليس شد و با پاس عرضی هم تيمی‌اش را در محوطه شش قدم صاحب توپ کرد اما مکانی توپ را دور کرد.

دقيقه ۶۹ الدوساری با شوت از راه دور شانس خود را امتحان کرد اما دروازه‌بان پرسپوليس توپ را مهار کرد.

دقيقه ۷۲ الهلال درست روی خط محوطه جريمه صاحب ضربه ايستگاهی شد اما اين موقعيت خطرناک حاصلی برای عربستانی‌ها نداشت.

دقيقه ۸۱ سوشا مکانی از دروازه خارج شد و بيرون از محوطه جريمه توپ را با دست لمس کرد و اخطار گرفت. عبيد ضربه ايستگاهی را از فاصله ۲۰ متری زد و مکانی با شيرجه‌ای بلند توپ را به کرنر فرستاد.

در دقيقه ۹۱ پس از اخراج بازيکن تيم الهلال، با سماجت اميد عاليشاه، توپ به مهدی طارمی رسيد و ضربه عرضی او با اشتباه مدافع برزيلی الهلال به تنها گل پرسپوليس تبديل شد.

ديدار برگشت دو تيم چهارشنبه ديگر در رياض عربستان برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016