سه شنبه 26 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تساوی تيم ملی فوتبال ايران برابر ترکمنستان، اولين دو امتياز پريد!

تيم ملی فوتبال ايران نخستين ديدار خود در مرحله انتخابی جام‌جهانی و جام ملت های آسيا برابر ترکمنستان را با تساوی به پايان رساند تا اولين دو امتياز در اين مرحله را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه ديدارهای هفته دوم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسيه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، بعد از ظهر امروز سه‌شنبه تيم ملی فوتبال ايران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اسپرت تاپلومی به مصاف تيم ملی ترکمنستان رفت که اين ديدار با تساوی يک بر يک به پايان رسيد. سردار آزمون دقيقه ۲ و مينگازوف دقيقه ۴۵ برای ترکمنستان گل زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم ملی فوتبال ايران در اين ديدار با ترکيب عليرضا حقيقی، پژمان منتظری، محمد حسين کنعانی زادگان، وريا غفوری، احسان حاج صفی، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدری، مسعود شجاعی، وحيد اميری(۶۷ رضا قوچان نژاد) مهدی ترابی و سردار آزمون به ميدان رفت.

شاگردان کارلوس کی روش در شروع اين ديدار نمايش خوبی داشتند و خيلی زود به گل برتری رسيدند و می توانستند بر تعداد گل های خود اضافه کنند اما استفاده نکردن از موقعيت ها و زمين نامناسب ورزشگاه اين فرصت را از آنها گرفت.

درحالی که تيم ملی ايران خود را برنده نيمه اول می دانست، اين تيم ترکمنستان بود که با عبور از خط دفاعی ايران از جناح راست توپی را روی دروازه مهمان ارسال کرد که اين توپ زمينی درون محوطه شش قدم به مينگازوف رسيد و او با ضربه ای آرام دروازه را باز کرد.

در نيمه دوم تيم ملی فوتبال ايران حملات زيادی را روی دروازه ميزبان خود پی ريزی کرد اما بی برنامگی و سردرگمی بازيکنان باعث شد هيچکدام از اين موقعيت ها به گل تبديل نشود. بازی بسته تيم ملی ترکمنستان هم به نتيجه نگرفتن تيم ملی ايران کمک کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016