پنجشنبه 16 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


موی خودم است! ميشاييل تومان، دی تسايت، برگردان از الاهه بقراط

تا چند سال پيش، قابل تصور نبود که عکس زنان را با چهره در روزنامه منتشر کنند. اگر "تايمز مالی" عکسی درباره نمايش موزيکال "کاباره" منتشر می‌کرد، سانسورچيان دست و پای رقصندگان را در تمامی نسخه‌های آن سياه می‌کردند. امروز اما نخستين زنان مجری در تلويزيون عربستان چهره نشان می‌دهند. يک کودتای تلويزيونی در کشوری که تا کنون مسئله‌اش بيشتر بر سر نديدن بود تا ديدن! ... [ادامه مطلب]

سياست‌زدگی و خشونت، جمشيد فاروقی

جمشيد فاروقی
در جامعه سياست‌زده خشونت تنها به رفتار خشن محدود نمی‌شود، بلکه انديشه و راهکار انديشيدن را نيز در بر می‌گيرد. سياست‌زدگی ناظر، گسترش عنصر خشونت است به حيطه نظر و اشاعه فرهنگ ارعاب در منظر. اين خشونت تنها رابطه دولت با جامعه را شامل نمی‌گردد، بلکه اين خشونت به کل جامعه سرايت می‌کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته نامه شهروند امروز توقيف شد، ادوار نيوز و ايلنا

ادوارنيوز: هفته نامه شهروند امروز از سوی هيئت نظارت بر مطبوعات توقيف شد.
به گزارش فارس هيئت نظارت بر مطبوعات در آخرين جلسه خود هفته نامه شهروند امروز را به دليل عدم معرفی مديرمسوول وغير واقعی جلوه دادن برخی اقدامات دولت توقيف کرده است. گفته می شود دليل ديگر توقيف شهروند امروز اظهارات فائزه و فاطمه هاشمی در خصوص نحوه درگذشت آيت الله لاهوتی پدر همسرانشان در آبان ۱۳۶۰ در زندان اوين بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعلام رسمی خبر توقيف شهروند امروز در ساعات پايانی چهارشنبه در حالی است که مقام رهبری در سخنان صبح چهارشنبه خود با انتقاد شديد از فضای مطبوعاتی کشور اعلام کرده بود که خدا از برخی انتقادات عليه دولت نخواهد گذشت.

***

ايلنا: شهروند امروز توقيف شد

تهران- خبرگزاری کار ايران
وکيل مدافع هفته نامه شهروند امروز از توقيف اين نشريه از سوی هيات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

سيد محمود عليزاده طباطبايی در گفت وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين‌‏ خبر گفت:دليل توقيف اين نشريه انتشار مطالبی عنوان شده است که با آنچه متقاضی‌‏ امتياز به‌‏آن متعهد شده، مغاير است.
وی ادامه داد: در گزارش هيات نظارت برمطبوعات آمده است، به دليل اين‌‏که شهروند امروز مجوز نشريه فرهنگی و هنری را اخذ کرده حق ندارد مطالب سياسی در آن به چاپ برساند.





















Copyright: gooya.com 2016