پنجشنبه 16 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باراک اوباما از مشاور پيشين بيل کلينتون برای رياست کاخ سفيد دعوت کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
«باراک اوباما»، رئيس‌‏جمهوری منتخب آمريکا از «رام امانوئل»، مشاور رئيس‌‏جمهوری پيشين آمريکا خواست تا رياست امور داخلی کاخ سفيد را به عهده گيرد.
اين در حالی است که انتظار می‌‏رود اوباما در آينده‌‏ای نزديک وزير مورد نظر خود برای تصدی وزارت خزانه‌‏داری را نيز اعلام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش "ايلنا" به نقل از خبرگزاری رويتر، باراک اوباما سناتور ايالت «ايلينويز» تا بيستم ژانويه و برگزاری مراسم سوگند رياست‌‏جمهوری فرصت دارد تا اعضا دولت خود را انتخاب کند.
طبق اين گزارش، باراک اوباما در حالی رام امانوئل، نماينده ايلينويز در مجلس نمايندگان و مشاور پيشين«بيل کلينتون» رئيس‌‏جمهوری دموکرات سابق را برای رياست امور داخلی کاخ سفيد انتخاب می‌‏کند که وی به شدت از سوی جمهوری‌‏خواهان به دليل سياست‌‏های حزب‌‏گرايانه‌‏اش مورد انتقاد قرار گرفته است.
تحليل‌‏گران سياسی آمريکا اعلام کرده‌‏اند که گزينه‌‏های احتمالی وزير خزانه‌‏داری آمريکا که با توجه به بحران اقتصادی يکی از پست‌‏های کليدی و چالش‌‏برانگيز است،«لری سامرز»، وزير پيشين خزانه‌‏داری در دوران رياست‌‏جمهوری بيل کلينتون و «تيموتی گايتر»، رئيس سابق دانشگاه «هاروارد»، و رئيس کنونی بانک مرکزی ايالت «نيويورک» است.
در اين گزارش آمده است ، انتظار می‌‏رفت که در انتخابات رياست‌‏جمهوری سال ۲۰۰۸ ميلادی آمريکا بيش از ۱۳۰ ميليون تن شرکت کنند که اين ميزان مشارکت از سال ۱۹۶۰ ميلادی تاکنون بی‌‏سابقه بوده است.





















Copyright: gooya.com 2016