یکشنبه 19 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


چرا اعدام خشونت را گسترش می دهد؟ جهانگير گلزار

جهانگير گلزار
اگر ما اعدام را تنها وسيله و امکان بدانيم، همان وسيله ای را انتخاب کرده ايم که قاتل انتخاب کرده است. اين وسيله بی حقوق کردن انسان است. اين وسيله زور عريان است. اين وسيله تحقير انسانيت است. نمی شود با وسيله بد و يا با وسيله ای که قاتل به کار برده جبران خسارت کرد  ... [ادامه مطلب]

سازمان افسران حزب توده، دکترمصدّق و رويداد ۲۸ مرداد ۳۲ (بخش دوّم)، علی ميرفطروس

علی ميرفطروس
دکتر مصدّق: "بودجهء دولت، با کسری حدود چهارصد ميليون تومان روبرو است و فقر و آشوب در سراسر کشور، گسترده است. معلّمين مدارس، حقوق ماهيانه‌ای به مبلغ يکصد تومان ـ که معادل ۲۵ دلار است ـ دريافت می‌کنند، اين مبلغ به دشواری هزينهء پرداخت اجارهء يک اطاق را در ماه کفايت می‌کند، در نتيجه: بسياری از معلّمين، هوادار و متمايل به کمونيسم شده‌اند، و اين افکار را در سراسر مدارس کشور ترويج می‌دهند" ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاريجانی خطاب به نمايندگان: با رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب مصاحبه نکنيد، مهر

رئيس مجلس شورای اسلامی در جلسه غير علنی کوتاهی که پيش از جلسه علنی امروز برگزار شد از نمايندگان خواست که با رسانه های فارسی زبان ضدانقلاب مصاحبه نکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، يکی از نمايندگان مجلس در اين باره گفت: لاريجانی در اين جلسه غير علنی به نمايندگان تذکر داد با رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب مصاحبه و گفتگويی انجام ندهند.

وی همچنين در اين جلسه به نمايندگان تذکر داد نامه های محرمانه ای که در اختيار آنان قرار می گيرد صرفا جهت اطلاع خود نماينده است و نبايد در اختيار ديگران قرار گيرد چرا که اين کار ممکن است زمينه سوء استفاده ضد انقلاب را فراهم کند.

اين نماينده خواست نامش فاش نشود.





















Copyright: gooya.com 2016