چهارشنبه 22 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


برای صلح پايدار در باختر آسيا، بهروز آرمان

بهروز آرمان
می توان سياست "دگرگونی" در رهبری نوين آمريکا را به ويژه با درجه پايبندی به رويکردهای صلح جويانه و بازگشت به دکترين خلع سلاح در پهنه جهانی و از جمله در باختر آسيا (به جای يکه تازی های جنگ افروزانه، گسترش اتحاديه های نظامی، افزايش شمار پايگاه های تسليحاتی و توليد روزافزون و پرهزينه سلاح های کشتار همگانی) به محک گرفت ... [ادامه مطلب]

از "نافرمانی مدنی" تا "بدفرمانی مدنی" (بخش سوم)، نظرات ديويد ثورو، پژوهشی از عمار ملکی

عمار ملکی
هنری ديويد ثورو: "آيا شهروند می بايد مجبور باشد وجدانش را حتی لحظه ای، يا ذره ای، به قانون‏گذاران بفروشد؟ پس وظيفه ی وجدان بشری چيست؟... فکر می کنم که قبل از هر چيز می بايد انسان بمانيم و پس از آن شهروند. خردمندانه نيست که به قانون همان احترامی را بگذاريم که به حقيقت و راستی." ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله ناصری: هاشمی رفسنجانی از مصرترين افرادی است که اصرار دارد خاتمی نامزدی در انتخابات را بپذيرد، ايسنا

ـ آقای خاتمی هنوز به تصميم نرسيده است
ـ جلسات مشورتی خاتمی و هاشمی همواره برگزار می‌شود

يک عضو بنياد باران گفت: آقای خاتمی هنوز تصميم به کانديداتوری نگرفته و در حال جمع‌بندی است. من هم به سهم خود فکر می‌کنم ايشان در اين ايام نظر نهايی نخواهند داد، و جمع‌بندی نظر ايشان قدری زمان می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين‌که " جلسات مشورتی آقای خاتمی با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ مسائل کلان و مهم کشور و طبيعتا در اين دوران درباره انتخابات و دغدغه‌های مشترک اين دو همواره برگزار شده است" گفت: در بين شخصيت‌های برجسته و مسوولان عالی کشور آقای هاشمی از مصرترين افرادی است که اصرار دارد آقای خاتمی نامزدی در انتخابات آينده‌ رياست جمهوری را بپذيرد؛ اما آقای خاتمی هنوز به تصميم نرسيده است.

وی اظهار کرد: آقای هاشمی علاقه‌مند به کانديداتوری آقای خاتمی است و تحليلش اين است که در اين شرايط حساس کسی بهتر از آقای خاتمی نيست. اين جلسات هم که برخی رسانه‌ها به آن اشاره کرده‌اند، در چارچوب جلسات دوره‌ای گذشته است و بحث اصلی بحث انتخابات و وضعيت و شرايط فعلی کشور است.

وی با تاکيد بر اين‌که " خاتمی علی‌رغم برگزاری اين جلسات هنوز به نظر قطعی نرسيده است" خاطرنشان کرد: زمانی که ايشان رسما نامزدی‌شان را اعلام کنند، ستاد انتخاباتی‌شان هم شروع به کار خواهد کرد اما هنوز ستادی به عنوان ستاد انتخاباتی آقای خاتمی تشکيل نشده است.





















Copyright: gooya.com 2016