چهارشنبه 6 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران به آژانس بين‌‏المللی انرژی اتمی به دليل نشت اطلاعات محرمانه اعتراض کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
نماينده‌‏ايران در آژانس بين‌‏المللی انرژی اتمی با ارسال نامه‌‏ای‌‏ به‌‏مديرکل‌‏آژانس، نگرانی جدی جمهوری اسلامی ايران را از شيوه برخورد آژانس با اطلاعات محرمانه به وی ابلاغ کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به‌‏گزارش"ايلنا"، در نامه‌‏ای که علی‌‏اصغرسلطانيه در جريان نشست شورای حکام به البرادعی تسليم کرده است، با اشاره به مطالبی که اخيراً‌ در نشريه آمريکايی نيويورک‌‏تايمز منتشر شده و "حاوی اطلاعات محرمانه‌‏ای درباره بعضی اسناد جعلی در اختيار آژانس است"، آمده است: برای ايران مشخص نيست که چگونه اين اطلاعات از آژانس نشت کرده است.
در اين نامه باابراز نگرانی جدی جمهوری‌‏اسلامی ايران از نشت اطلاعات محرمانه آژانس به تلويزيون‌‏ها، روزنامه‌‏ها و ساير رسانه‌‏ها، اين اقدام نقض مقررات و اساسنامه و موافقتنامه‌‏پادمان آژانس‌‏خوانده و از البرادعی خواسته است، کذب بودن انتساب مطالب يادشده به ايران را رسماً اعلام کند.
در نامه نماينده کشورمان به آژانس بين‌‏المللی انرژی اتمی به مديرکل آژانس همچنين با يادآوری سوابق تذکر ايران به آژانس درخصوص نشت اطلاعات محرمانه بار ديگر خواسته شده اقدامات قوی و موثر ومحکم برای‌‏جلوگيری از تکرار اين مساله به عمل آورده شود.
سلطانيه در عين حال مجدداً موضع جمهوری اسلامی ايران را مبنی برکذب و جعلی بودن اطلاعات مندرج دراسناد مذکور به اطلاع محمد البرادعی رسانده و يادآور شده است: «آژانس تاکنون از تحويل اسناد بر خلاف مداليتی توافق شده ميان ايران و آژانس سرباززده است".
سلطانيه همچنين با يادآوری پايبندی ايران به موافقتنامه‌‏پادمان و اساسنامه آژانس تاکيد کرده است: جمهوری اسلامی ايران در شش سال گذشته‌‏حتی فراتر ازتعهدات اساسنامه‌‏ای خود عمل کرده و همکاری کامل ايران با آژانس منجر به حل همه شش موضوع باقی مانده شده است.





















Copyright: gooya.com 2016