شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کميته بررسی تأثير بحران اقتصادی جهان بر ايران تشکيل شد، فارس

خبرگزاری فارس: معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت کشور از تشکيل کميته تخصصی بررسی تأثير بحران اقتصاد جهانی بر تجارت‌های خارجی ايران و برخی ديگر از کشورها در اين سازمان خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کيومرث فتح‌الله کرمانشاهی در حاشيه چهارمين نشست هم‌انديشی مديران عامل شرکت‌های نمايشگاهی کشور در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اين کميته تغييرات ناشی از اين بحران فراگير را در کشورهای مختلف رصد می‌کند.
وی با اشاره به اينکه بحران موجود بسياری از فعاليت‌های اقتصادی کشورها را قفل کرده است، اظهار داشت: نتايج حاصل از بررسی‌های اين کميته همراه با راهکارها و نظرات صاحب‌نظران و اطلاعات سايت‌ها و مجامع معتبر بين‌المللی در اين خصوص، جمع‌بندی شده و نکات کليدی لازم آن به منظور مقابله کشور با اين بحران ارائه می‌شود.
معاون سازمان توسعه تجارت افزود: نتايج اين بررسی‌ها طی هفته گذشته برای سومين بار ويرايش شد.
وی در ادامه اظهار داشت: منابع مالی موجود سازمان توسعه تجارت و بخش صادرات کشور، منابعی است که برای شرايط عادی اقتصادی پيش‌بينی شده، در حالی که شرايط کنونی اقتصاد ايران و جهان به هيچ وجه عادی نيست.
کرمانشاهی خواستار افزايش اعتبارات و منابع اين بخش شد.
وی همچنين ضمن تأکيد بر فعال‌تر شدن هر‌چه بيشتر کارگروه‌های توسعه صادرات استانی گفت: چنانچه فعاليت اين کارگروه‌ها جدی‌تر گرفته شود، بسياری از مشکلات استان‌ها رفع خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016