جمعه 6 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: لايحه طرح تحول اقتصادی هنوز به مجلس ارائه نشده است، ايلنا

ـ توافق دولت و مجلس برای عدم پرداخت نقدی يارانه‌‏ها جنبه حقوقی ندارد

تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس مجلس با تاکيد بر اينکه هنوز لايحه طرح تحول اقتصادی به مجلس ارسال نشده است، گفت:‌تا زمانی که اين لايحه به مجلس نيايد نمی‌‏توانيم در مورد آن اظهارنظر قطعی کنيم و اعلام کنيم که بين دولت و مجلس توافق حقوقی در مورد آن صورت گرفته است يا نه.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "ايلنا"، علی لاريجانی امروز در حاشيه همايش گردهمايی ائمه جماعات استان تهران، در پاسخ به اينکه آيا توافق دولت و مجلس برای عدم پرداخت نقدی يارانه‌‏ها صحت دارد يا خير؟، گفت: متاسفانه تا وقتی که لايحه رسما ً‌‏به مجلس ارسال نشود، حتی صحبت‌‏های دولت و مجلس هم جنبه حقوقی ندارد و نمی‌‏توان در مورد آن اعلام نظر رسمی کرد.
وی همچنين در پاسخ به اينکه آيا کاهش قيمت نفت در اجرای پرداخت نقدی يارانه‌‏ها تاثيرگذار است؟، گفت:‌حتماً کاهش قيمت نفت در اين مساله تاثيرگذار خواهد بود. چرا که پيش از اين، قيمت نفت ۱۲۰ دلار بود و هم اکنون به حدود ۳۰ دلار کاهش پيدا کرده است.
وی افزود:‌آنچه که ما دنبال می‌‏کنيم اين است که لايحه بودجه به مجلس بيايد تا مجلس نيز رسما کار خود را در مورد بودجه سال آينده آغاز کند.
لاريجانی تصريح کرد:‌البته لايحه طرح تحول اقتصادی تحت تاثير بودجه خواهد بود و ما بايد اين دو را با هم بررسی کنيم.
رئيس مجلس همچنين در پاسخ به سوالی در رابطه با نامه وی به مقام معظم رهبری، گفت:‌برخی از صحبت‌هايی که در مورد آن نامه شد، درست نبود و تکذيب شد. نماينده‌‏ای که اين خبر را داده بود، خود موضوع را تکذيب کرد و من نمی‌‏دانم چرا در کشور ما شرايط رسانه‌‏ای اينطوری شده که هر موضوعی موج خاصی را ايجاد می‌‏کند.
وی همچنين درباره نقش فراکسيون مساجد مجلس، درباره فرهنگ‌‏سازی مساجد، گفت: در مجلس فراکسيون مساجد و کميسيون فرهنگی در توجه به مساجد و کمک به آن می‌‏توانند زمينه ساز خوبی باشند.





















Copyright: gooya.com 2016