جمعه 20 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی: برخورد با دانشجويان و دانشگاهيان، مرا مبهوت کرده است، ايلنا

- بيش از سايرين در راه وحدت کوشيده‌‏ام

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبيرکل حزب اعتماد ملی گفت:حذف سازمان مديريت برای من بسيار حيرت آور بود؛ زيرا من معتقدم برنامه‌محوری در اداره کشور بسيار ضروری است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش"ايلنا"، مهدی کروبی در ديدار با اعضای کميته مديران و متخصصان حزب اعتماد ملی استان تهران و در پاسخ به دغدغه کميته مديران و متخصصان حزب افزود: برنامه‌ريزی، توجه به اصل برنامه‌ريزی و نظارت سازمان‌يافته در کشور ضروری است و حذف سازمان مديريت برای من حيرت‌آور است زيرا برنامه‌محوری در اداره کشور بسيار ضروری می‌‏باشد.
وی همچنين با تأکيد بر لزوم رعايت مقررات و اصول مسلم حزبی که امروزه در تمامی کشورها معمول و متداول است، يادآور شد: کار تشکيلاتی و سازمان‌‏يافته نيروهای انقلاب مورد پسند دشمن و مخالفان نيست و يکی از دلايلی که رقبا و مخالفان آن تهاجمات را عليه شهيد دکتر بهشتی به کار بستند، همين مساله کار حزبی و تشکيلاتی بود.
کروبی تصريح کرد: اينکه آن شهيد بزرگ گفتند حزب معبد من است، برخاسته از ذهن و انديشة يک مجتهد بود نه يک جوان که بخواهد از روی احساسات حرف زده و عمل کند.
وی در ادامه خطاب به اعضای کميته عنوان کرد: شما متخصصان عزيز هر کدام به نوعی از اوضاع گلايه کرديد و ما هم قبول داريم که اوضاع نامناسب است بنابراين بايد تلاش همه‌‏جانبه داشته باشيم تا از اين شرايط پيش آمده عبور کنيم. تنها راه عبور از شرايط حاضر هم انتخابات است. حال هر چه مطلب نوشته شود و نقدها و کارهای تخصصی جدی هم بشود، کم فايده است زيرا بايد به ميان مردم رفت و خانه به خانه کار و تبليغ و آگاه سازی کرد. خواسته‌های مردم لزوماً خواسته‌های روشنفکری نيست.
درادامه دبيرکل حزب اعتماد ملی در خصوص انتقادهايی که به وضعيت دانشگاه‌ها می‌شود، اظهار داشت: برخورد با دانشجويان و دانشگاهيان به شکلی بودکه من را مبهوت کرده است، کارهايی که صورت می‌گيرد بسيار عجيب و غريب است.
کروبی در پاسخ به يکی از اعضای کميته در خصوص لزوم حفظ وحدت و انسجام در ميان اصلاح‌طلبان اعلام کرد: چرا به من می‌‏گويند که وحدت را حفظ کنيد. همه می‌دانند کسی که بيشترين تلاش در اين سال‌ها برای وحدت کرده است، من بوده‌ام. در اين خصوص من نکاتی دارم که در آينده قطعاً مطرح خواهم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016